آرشیو شنبه ۲۸ آذر ۱۳۸۸، شماره ۱۹۷۲
ورزش
۳۱

فوتبال

کنایه فردوسی پور به مرفاوی

مسابقه فولاد خوزستان و استقلال تهران از شبکه جهانی جام جم هم پخش شد و پس از اتمام دیدار فولاد و استقلال، گزارشگر شبکه استانی خوزستان از مرفاوی درباره بازی سوال می کند و سرمربی استقلال در پاسخ می گوید:

«ما موقعیت های بی شماری داشتیم و حق مان برد بود.» عادل فردوسی پور مجری برنامه ورزشی شبکه جهانی جام جم پس از مشاهده مصاحبه مرفاوی رو به پرویز مظلومی کارشناس برنامه می کند و با کنایه می پرسد: «آقای مظلومی به نظرتان مرفاوی داشت درباره این بازی حرف می زد؟!»

کفاشیان: این دو سال را هستم، کمک کنید

علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: در دو سال باقی مانده مدت حضورش در فدراسیون باقی خواهد ماند و بنابراین بهتر است همه به جای سنگ اندازی به وی کمک کنند تا فوتبال با شرایط بهتری به رییس بعدی تحویل داده شود.

کفاشیان گفت: همانطور که قبلاهم گفته ام هرگونه تغییر در ریاست عوارضی مثل بلاتکلیفی یکساله در فدراسیون و تعلیق از سوی فیفا را در پی خواهد داشت و بنابراین بهتر است همه کمک کنیم تا فدراسیون با قدرت پیش برود تا دوباره با تغییرات متوالی بی برنامگی و بی ثباتی در فوتبال

حاکم نشود.

بکام: آرزو می کنم با ایتالیا در فینال بازی کنیم

دیوید بکام به موفقیت تیم ملی فوتبال انگلیس در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی اطمینان دارد. وی گفت: ما می توانیم بدون هیچ درد سری ادعا کنیم که انگلیس یکی از مدعیان به شمار می رود. تیم ملی انگلیس یکی از جاه طلب ترین تیم ها است. تیم های مدعی بسیاری وجود دارند. بدون تردید

جام جهانی بسیار باشکوهی در راه است. بکام آرزو کرد تیم ملی انگلیس در فینال با ایتالیا مدافع عنوان قهرمانی روبه رو شود.

گاسگوین بازداشت شد

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس یکبار دیگر حبس در زندان را تجربه کرد. پل گاسگوین دو شب قبل به علت مصرف الکل به هنگام رانندگی توسط پلیس نیوکاسل دستگیر شد. این چهره که بحث اعتیادش به الکل در سال های اخیر بسیار مطرح بوده و بارها بدین خاطر جنجال آفرین شده است، در حالی که از کلوپ شبانه ای با حالت نامتعادلی خارج شد و قصد رانندگی داشت، با چنین حادثه ای روبه رو شد. آخرین مرتبه ای که گاسگوین بدین خاطر جنجال آفرین شد، سال گذشته بود که با پلیس درگیر شد و برای مدت کوتاهی بازداشت شد.