آرشیو یکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۸، شماره ۴۳۹۱
ورزشی
۲۵

گابریل الخاندرو برای ذوب آهن بازی می کند

هافبک آرژانتینی تیم ذوب آهن اصفهان از بازی این هفته مقابل ابومسلم می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد. کارت بازی این بازیکن سرانجام به تهران ارسال شد تا مشکل او برطرف شود. گابریل الخاندرو در خط هافبک بازی کرده و علاوه بر قابلیت های دفاعی از تکنیک خوبی هم برخوردار است.

مقاومت گرفتار برف شد

با وجود اینکه سازمان لیگ برتر اعلام کرد روز شنبه نیز امکان برگزاری بازی نیمه تمام تیم های سپاهان و مقاومت وجود ندارد، اما اعضای تیم مقاومت نتوانستند به شیراز برگردند. آنها به خاطر بارش سنگین برف نتوانستند با پرواز و حتی اتوبوس به شیراز برگردند و دیروز را هم در اصفهان ماندگار شدند.

برای تور کرمان کاری نشده است

برای برگزاری تور دوچرخه سواری بین المللی کرمان هنوز هیچ تیم خارجی را دعوت نکرده اند. علی زنگی آبادی، سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری با بیان این مطلب گفت: در فاصله 5/1 ماه مانده به برگزاری این تور هنوز مسئولان استان های کرمان و یزد که قرار است این تور را به صورت مشترک برگزار کنند، جلسه هماهنگی نداشته اند و حتی نمی دانند تور را در چند مرحله می خواهند برگزار کنند. وی افزود: من نیز تنها یک هفته است که سرپرست فدراسیون شده ام و می خواهند مرا مقصر بدانند.

فرار شهرداری تبریز با میثاقیان

آخرین و حساس ترین بازی گروه اول رقابت های لیگ یک فوتبال باشگاهی ایران را دیروز تیم های شهرداری تبریز و پیام مشهد برگزار کردند که طی آن تیم شهرداری تبریز با دو گل رقیب قدرتمند خود را شکست داد. انتظاری (40) و کریمی (86) گل های میزبان را در این دیدار به ثمر رساندند تا تیم اکبر میثاقیان کماکان تنها تیم بدون باخت این رده باشد. شهرداری تبریز با این برد فاصله خود را در صدر جدول با نزدیک ترین تعقیب کننده اش، نفت آبادان به عدد 8 رساند. این تیم 26 امتیازی است و تقریبا از چنگ تعقیب کننده هایش گریخته است.

تمجید هرلیش از هاشمیان

سرمربی تیم فوتبال بوخوم آلمان از سختکوشی وحید هاشمیان تمجید کرد. هیکو هرلیش در پاسخ به این پرسش که چرا هاشمیان ثابت بازی نمی کند، گفت: «او مقابل بایرن 15 دقیقه بازی کرد. من بر اساس عملکرد در تمرین، نفرات را انتخاب می کنم، با این حال وحید خیلی تلاش می کند و همیشه خطرآفرین است.»