آرشیو چهارشنبه ۲ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۷۶
ورزش
۳۱

چهره

استقبال باورنکردنی از کریمی در بوشهر

در حالی که این شایعه که بازی مقابل شاهین آخرین بازی علی کریمی در لیگ امسال است هر لحظه قوت بیشتری می گیرد، بوشهری های طرفدار فوتبال برای استقبال از علی کریمی سنگ تمام گذاشتند.

استیل آذین که 48 ساعت زودتر به بوشهر رفته، در اولین تمرین با علی کریمی، شاهد حضور مشتاقانه مردم در اطراف تیم بود. کریمی که از عسلویه با راننده شخصی اش به بوشهر آمده، توجه همه را جلب کرده است. جالب اینکه راننده علی از تهران تا بوشهر را کوبیده تا او را از عسلویه به تمرینات استیل به صورت کاملاسلامت، برساند. بوشهر به عنوان یکی از شهرهایی که فوتبال در ایران برای اولین بار از آنجا آغاز شده است، به یاد ندارد که از ستاره ای این طور استقبال شده باشد. به نظر می رسد در بازی امروز شاهین مقابل استیل آذین در ورزشگاه جای سوزن انداختن نباشد.

عابدزاده به قطبی: با روحیه میثاق بازی نکن

خبرهای اولیه حکایت از آن داشت که میثاق معمارزاده در فهرست مدعوین تیم ملی برای سفر به قطر قرار دارد، اما...

وقتی فهرست اعلام شد، اثری از نام او نبود در حالی که خبر اولیه درست بود. در این ارتباط شنیدیم احمدرضا عابدزاده در صحبتی که با افشین قطبی داشته به او گفته است در بازی های دوستانه و حتی بعضی بازی های رسمی به دروازه بان های دیگر فرصت بدهد تا هم اعتماد به نفس و انگیزه پیدا کنند و هم با شرایط بازی در تیم ملی و هماهنگی با سایر نفرات خو بگیرند.

همچنین عابدزاده در ارتباط با معمارزاده از قطبی خواسته بود که اگر نمی خواهد به او بازی بدهد با روحیه اش بازی نکند و اجازه بدهد حداقل تمرینات خود را با پرسپولیس دنبال کند. عابدزاده عنوان کرده است همیشه معمارزاده را آماده به تیم ملی تحویل داده، اما ناآماده و مصدوم تحویل گرفته است