آرشیو چهارشنبه ۹ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۶
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

خواندنی از ورزش ایران

¤ شایعات از تغییر رئیس انستیتو فدراسیون کشتی حکایت دارند.احتمالابه زودی خبر کنار رفتن دکتر ضیاء معینی از ریاست انستیتو فدراسیون کشتی اعلام می شود. معینی در این سه سال رئیس انستیتو بود اما به دلیل مشکلات بودجه ای نتوانست برنامه خاصی را اجرا کند. گفته می شود قرار است جواد رفوگر رئیس و دبیر سابق فدراسیون کشتی بار دیگر به این فدراسیون باز گردد و جانشین معینی شود.

¤ رئیس مرکز توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت: به منظور استفاده از تمامی پتانسیل های موجود برای توسعه ورزش پایه دوومیدانی پیست و ورزشگاه آزادی نیز به این ورزش تعلق می گیرد. حمید سجادی در مجمع عمومی فدراسیون دوومیدانی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به رشته های پایه افزود با توجه به علاقه بسیار زیاد سعیدلو به رشته دوومیدانی و توجه ویژه وی به این رشته این قول را داده است که برای سال آینده بودجه خوبی به این رشته اختصاص دهد البته این به شرط افزایش یک درصدی بودجه سازمان تربیت بدنی است. وی افزود: با تلاش هایی که انجام شد زمین چمن و پیست ورزشگاه شیرودی به فدراسیون دوومیدانی تعلق گرفت؛ اما در جهت استفاده از پتانسیل های موجود، پیست ورزشگاه آزادی نیز به دوومیدانی تعلق می گیرد.

¤ باشگاه ذوب آهن اصفهان نظر نهایی خود در خصوص قبول یا عدم قبول میزبانی مسابقات بسکتبال غرب آسیا را تا پایان هفته اعلام می کند. ذوب آهن پیش از این خود درخواست میزبانی این مسابقات را مطرح کرده که مورد قبول کنفدراسیون بسکتبال آسیا قرار گرفته بود اما به یکباره این باشگاه اصفهانی اعلام داشت که به دلیل هزینه های بالااز برگزاری مسابقات معذور است. با این حال مسئولان باشگاه ذوب آهن نظر نهایی خود را دراین خصوص تا پایان هفته اعلام می کنند. در صورت انصراف ذو ب آهن احتمالامهرام میزبان این مسابقات خواهد شد.