آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۱
داخلی
۳

وزیر کشور:مردم به خوبی عوامل فتنه را سر جای خود نشاندند

وزیر کشور با اشاره به فتنه گری های روز عاشورای تهران گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی های خودجوش خود بعد از این حوادث، عوامل فتنه را سرجای خود نشاندند و یک بار دیگر انقلاب را بیمه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مصطفی محمدنجار در سخنانی در «ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان» با ابراز تاسف از هتک حرمت عاشورای حسینی توسط عوامل فتنه در تهران، افزود: همه کسانی که از نظام و انقلاب اسلامی کینه داشته اند، در حادثه روز عاشورای تهران زیر علم انگلیس، امریکا و رژیم صهیونیستی جمع شده بودند. نجار با بیان این که هم اکنون شاهد یک فرقه جدیدی از کینه توزان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستیم، تصریح کرد: خوشبختانه تدبیر مقام معظم رهبری، بصیرت و هوشیاری مردم و مسئولان عامل خنثی شدن حرکات عوامل فتنه شد و نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار و عزت بالاتر و بیشتر از قبل را از آن خود کرد.

وی با اشاره به متن ابلاغیه های رئیس جمهور برای تشکیل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی حقوق شهروندی، بر هماهنگی تمامی دستگاه های عضو این ستاد جهت عملیاتی کردن مصوبات و تهیه یک نقشه راه جامع و اساسی برای برنامه ریزی بلند مدت تاکید کرد. وزیر کشور همچنین بر مصمم بودن وزارت کشور برای کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توجه جدی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی تاکید کرد. در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه ها و نهادهای مختلف عضو ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی برگزار شد، مصوبات کمیته های ادارات، آموزشی، اقتصادی، فرهنگی و عملیاتی به تصویب حاضران در جلسه رسید.