آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۱
اجتماعی
۴

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس سازمان حج و زیارت منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استعفای مصطفی خاکسار قهرودی موافقت و طی حکمی علی لیالی را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی از متن حکم سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به «علی لیالی» آمده است:

جنابعالی به پشتوانه سابقه ای از این آهنگ و هماهنگی و تدین و تعهد ناگسستنی از آن سازمان و عشق به بندگان عاشق که جوهره تمامی کارگزاران آن مجموعه اصیل است، به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت» منصوب می گردید.

انتظار می رود در تداوم راه برادر خدوم مان جناب آقای مصطفی خاکسار قهرودی و در اندیشه تعریض مسیر دستیابی به اهداف مقدس این فریضه الهی و اجرای منویات ولی امر مسلمین، با پشتکار بیشتر و همت و حمیت افزونتر و ابتکار و خلاقیت اثربخش تر به موارد ذیل بیش از پیش بپردازید:

1- اهتمام به برگزاری پرشکوه مناسک و مراسم حج ابراهیمی و برنامه ریزی برای استمرار آثار مترتب بر آن

2- شناخت ظرفیت از ظرفیت های ناشناخته حج و عتبات عالیات

3- خدمت رسانی خالصانه از روی عشق و ایثار به زوار

4- زمانبندی کوتاه و بلند، منطبق با خواسته های منطقی زوار

5- حمایت از فعالیت های فرهنگی به منظور ارتقای سطح آگاهی و منش رفتاری زائران

6- عطف بیشترین توجه و تعهد نسبت به حفظ کرامت زائران ایرانی

7- تعامل فعال با مسئولین وزارت امورخارجه به منظور حفظ اقتدار نظام مقدس اسلامی و دفاع از اعتبار زائران ایرانی توفیق رفیق طریق تلاش و تعهدتان باد.

از جمله سوابق علی لیالی می توان به مدیرکلی حج و زیارت استان تهران، مدیرکل برنامه ریزی و نظارت سازمان حج و زیارت، مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و مدیرکلی امور مجلس این سازمان اشاره کرد.