آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۱
تولید
۲۱

یک خط خبر

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران گفت: هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با افزایش 121 میلیارد تومانی سرمایه برای 30 شرکت مخابرات استانی موافقت کرد.

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران گفت که فعالیت های ارزی تمام بانک های کشور باید صادرات محور باشد.سید کمال سید علی می گوید: اکثر پرسنل شعب ارزی بانک ها و کارشناسان بخش اعتبارات و بین الملل با تمامی

آئین نامه ها و بخشنامه ها و مقررات ارزی وارداتی آشنا هستند اما بدلیل عدم توجه ویژه به بخش صادرات بخشنامه ها و مصوبات بانک مرکزی و هیات امنای حساب ذخیره ارزی که به شکل مستقیم با مقوله صادرات ارتباط دارند کمتر مورد توجه سیستم بانکی قرار می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان گفت: تولید شلتوک برنج در سال جاری یک میلیون و 100 هزار تن برآورد شده که این میزان در مقایسه با سال گذشته 5/2 درصد افزایش نشان می دهد.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان از ارائه بسته پیشنهادی این سازمان برای نظارت و بازرسی بازار پس از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها به دولت خبر دادو گفت: امیدواریم این بسته بزودی به تصویب دولت برسد.

شورای اصناف کشور، با تصمیم هیات رئیسه این شورا، بهیار ریاحی را به عنوان دبیرکل شورای اصناف کشور معرفی کرد. ریاحی در دوران ریاست علینقی خاموشی در اتاق ایران به عنوان دبیر کمیسیون WTO این اتاق فعالیت می کرد.