آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
صفحه اول
۱

با صدور یک بیانیه

جامعه قرآنی کشور خواستار برخورد قاطع با فتنه انگیزان شد

سرویس فرهنگ و معارف-

جامعه قرآنی کشور با صدور بیانیه ای ضمن تجدید پیمان با ولی امر مسلمین، هتک حرمت مقدسات جامعه اسلامی را محکوم و تاکید کرد: از حافظان قانون می خواهیم که به وظیفه خود در قبال قانون شکنان با قاطعیت عمل کنند و بساط فتنه را از جامعه برچینند.

به گزارش کیهان، جامعه قرآنی کشور با صدور یک بیانیه و ارسال آن به محضر رهبر فرزانه انقلاب ضمن تجدید بیعت با امام(ره) و نایب برحق ایشان نسبت به هتک حرمت عاشورا و مقدسات جامعه اسلامی در کنار برخی حوادث پیش آمده، واکنش نشان داد و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی نسبت به فتنه انگیزان و حرمت شکنان شد.

بنابر این گزارش در بخشی از این بیانیه که به امضای حدود 130 تن از اساتید و قاریان ممتاز کشور نیز رسیده آمده است: ای پیشوا و ای رهنما! احتجاج شما با گرفتاران فتنه و حتی فتنه سازان، چون چراغ و مشعل هدایت، چنان روشنگر است که هیچ نقطه ابهامی را برای هیچ کس حتی آنان که اندک انصاف و یا کمترین بهره را از خود داشته باشند، باقی نمی گذارد.

همچنین در این بیانیه به فلسفه بافی برخی خواص در خصوص اتفاقات اخیر و فرار از توبه و طلب عفو اشاره شده و در خصوص هتک حرمت های صورت گرفته آمده است:جامعه قرآنی کشور ضمن اعلام برائت از همه فتنه گران و آشوب طلبان و ستیزه گران با ایمان و امنیت این ملت و با اعلام نفرت از کسانی که با توهین به امام(ره) از قصد و آرزوی خود در ستیزه با اسلام پرده برداشتند، تبعیت کامل خود را از رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی اعلام می داریم و از حافظان قانون می خواهیم که به وظیفه خود در قبال قانون شکنان با قاطعیت عمل کنند و بساط فتنه را از جامعه برچینند و به کسانی هم که با اظهارات دوپهلوی خود از پیروی راه روشن طفره می روند و خواسته یا ناخواسته اذهان مردم را مشوش می کنند، هشدار می دهیم که با ملت ایران، یکرنگ و صادق باشند.

شایان ذکر است متن کامل بیانیه جامعه قرآنی کشور سه شنبه همین هفته در صفحه معارف روزنامه کیهان منتشر می شود.