آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
اخبار کشور
۲

از سوی احمدی نژاد صورت گرفت

پیام تبریک سال نو میلادی به سران کشورهای مسیحی

رئیس جمهور کشورمان در پیام تبریک سال 2010 به سران کشورهای مسیحی تصریح کرد که این سال در پرتوی معنویت، اخلاق، عدالت و محبت به سال آرامش و سعادت جامعه بشری تبدیل خواهد شد.

به گزارش دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری «محمود احمدی نژاد» با تبریک ولادت حضرت عیسی بن مریم(ع) بعنوان آیه بزرگ الهی، پیامبر رحمت و مبشر سعادت بشر و آغاز سال 2010 میلادی به سران کشورهای مسیحی خاطرنشان کرد: بدون تردید راه و آیین پیامبران، راه و رسم سعادت، کمال انسانی، برقراری عدالت و صلح و دوستی پایدار است و ریشه تمام نابسامانی های اخلاقی، اجتماعی، سیاسی و بحران شدید اقتصادی جهان کنونی، دوری از این راه و آیین است.

رئیس جمهور در بخش دیگری از این پیام می افزاید: خوشبختانه مطالبه تغییر و تحول اساسی در جهان به عنوان یک مطالبه واقعی از روند رو به رشدی برخوردار است. امیدوارم با تلاش جمعی، اراده لازم برای تحول مبنایی در اهداف و مقاصد اجرایی گردد و اخلاق، معنویت، عدالت و محبت در تمامی عرصه ها جاری گردد تا آزادی تاریخی و ذاتی انسان برای نیل به صلح، برادری، امنیت و رفاه در سایه خداپرستی و عدالت محقق گردد.

احمدی نژاد در ادامه ضمن آرزوی ظهور مصلح و موعود امم و حضرت عیسی مسیح(ع) که همه انبیای الهی، به روشنی به تحقق آن وعده داده اند، اظهار امیدواری کرد: سال جدید، سال توام با آرامش، بهروزی و اعتلای عزت و سعادت جامعه بشری باشد.