آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۱
ورزشی
۲۵
کوتاه، محض اطلاع

نشست سعیدلو با یحیی زاده

«سیدجلال یحیی زاده» رئیس کمیسیون تریبت بدنی و جوانان مجلس بعد از نشست با «علی سعیدلو» رئیس سازمان تربیت بدنی از برخورد قاطع با خاطی ارسال پیام تبریک سال نو میلادی به اتحادیه فوتبال رژیم صهیونیستی خبر داد. وی گفت: تا چند روز آینده خبر برخورد با خاطیان اعلام می شود. دیروز شنیده شد عظیم زاده با استعفای خود از روابط بین الملل فدراسیون فوتبال، به این ماجرا پایان داده است.

زهرا علی اکبری فاتح دو صحرانوردی ایران

رقابت های قهرمانی دو صحرانوردی بانوان ایران در بوشهر برگزار شد و جام قهرمانی را تیم یاسوج به خانه برد و دو تیم گاز خراسان رضوی و پیام بوشهر دوم و سوم شدند. در بخش انفرادی نیز زهرا علی اکبری از یاسوج، مینا پورسیفی از بوشهر و زینب خرم دوست از جهاد کشاورزی یاسوج اول تا سوم شدند.

وحید هاشمیان به اتریش می رود

وحید هاشمیان، مهاجم ایرانی بوخوم امروز به همراه تیمش راهی کشور اتریش می شود تا در این کشور اردوی آماده سازی برپا کند. این اردو 2 روزه است.

شرط پیوستن «خیاط» به تیم اسپانیایی

اگر بحث ادامه تحصیلم در دانشگاه آلکانته اسپانیا حل شود، در تیم فوتسال این دانشگاه حضور می یابم. بهناز خیاط، دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: حضور در لیگ اسپانیا فرصت فوق العاده ای است و به محض حل شدن ادامه تحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی در این دانشگاه به این کشور می روم.

اعزام فرنگی کاران برتر قهرمانی کشور به ترکیه

محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، قصد دارد، نفرات اول رقابت های قهرمانی کشور را به جام وهبی امره ترکیه که 12 و 13 بهمن ماه در شهر استانبول برگزار می شود، اعزام کند.

استعفا در اصفهان

احمدرضا مهنام، رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان از سمت خود استعفا کرد و دلیل استعفای خود را مشغله کاری عنوان کرد.