آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
ورزشی - اخبار کشور
۱۳

شجاعی مصدوم نیست

نکونام: رئال را با رونالدو و کاکا شکست می دهیم

بازیکن ایرانی اوساسونا گفت: می توانیم رئال مادرید را با تمام ستارگانش در پمپلونا شکست دهیم.

جواد نکونام پیش از دیدار اوساسونا برابر رئال مادرید اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم. پس از سه نتیجه نه چندان خوبی که کسب کردیم، دیدار مهمی با رئال مادرید داریم. رئال مادرید تیم بسیار بزرگی است که اعتبار زیادی دارد. ما در فصل گذشته در بازی برگشت به خاطر داوری به رئال مادرید باختیم اما، باید بگویم رئال همیشه با ستاره هایش برابر اوساسونا مشکل داشته است. در پمپلونا رئال تیم محبوبی نیست و همین شرایط را همواره برای این تیم سخت کرده است.

وی افزود: برای هواداران اوساسونا دیدار با رئال مادرید از دیدار با بارسلونا هم مهم تر است. ما برابر رئال مادرید انگیزه بسیار بیشتری نسبت به دیدار برابر بارسلونا داریم. نمی خواهم بگویم که صد در صد رئال را می بریم اما، فکر می کنم که می توانیم رئال مادرید را با ستارگانی همچون رونالدو، کاکا و بنزما شکست دهیم.

نکونام افزود: چیزی که در این بازی اهمیت دارد، برد تیم است. نمی خواهم کلیشه ای صحبت کنم اما، باید بگویم برایم چیزی که اهمیت دارد، پیروزی تیم است و نه گلزنی ام.

وی درباره وضعیت شجاعی و اینکه گفته می شود او به دلیل مصدومیت به بازی امشب اوساسونا برابر رئال مادرید نمی رسد، گفت: شجاعی در حال تمرین با تیم است و حتی فکر می کنم که در ترکیب اصلی تیم هم حضور دارد.