آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
شهرستان ها
۱۱

حمایت بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان از روشنگری های آیت الله نوری همدانی

سنندج- خبرنگار کیهان:

بسیج دانشجویی دانشگاه کردستان در نامه ای خطاب به آیت الله نوری همدانی از مواضع وی در دفاع از ولایت حمایت کرد.

در این نامه آمده است مطلع شدیم مقلدان زر و زور و تزویر ندای حق طلبی و منش آزادی خواهانه حضرتعالی را وحشیانه مورد حمله قرار داده و همراهی و همگامی شما را با مردم سرافراز و آزاده ایران اسلامی برنتافتند.

ما افسران جبهه جنگ نرم تلاش های مذبوحانه نوکران دنیای استعمار و استکبار در جهت جدایی ملت از سرمایه های ارزشمند معنوی خود و کنار زدن این سایه پربرکت از سر ملت ایران را محکوم کرده مراتب سپاسگزاری خود را از حضرتعالی که همچون گذشته پشتیبان ولایت مطلقه فقیه، همراه و یار مردم آگاه و انقلابی هستید، اعلام می کنیم.

در بخش دیگری از نامه خطاب به آیت الله نوری همدانی تاکید شده است غافلانی که شما را به عدم آگاهی از حرف دل مردم متهم و خود را سردار و امین امام راحل معرفی کنند، وا اسفا که ظاهرا از گفتار و عمل فرزندان خود نیز بی اطلاعند، فرزندانی که در سایه همای این پدران مردم دار؟! بر منابع عظیم بیت المال چنگ انداخته و موقعیت پدران خویش را ابزاری برای فرار از قانون و دوستی با چپاولگران غرب قرار داده اند و چه گستاخانه شما را امروز دعوت به این سفره ننگین می کنند، تبارک الله بر این عزت نفس، احسنت بر بصیرت و روشنگری شما یار با وفای ولایت.

هر چند ما بسیجیان در محضر شما بزرگواران با دستی خالی قدم در این راه گذاشتیم اما قلبی پر از خون سرخ از جنس خون چمران ها، باکری ها، همت ها، صیاد شیرازی ها و... در سینه داریم که از نثار این خون در راه اسلام عزیز، رهبر فرزانه، مراجع ولایت مدار که خورشید تابان این ملتید دریغ نخواهیم کرد.