آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
شهرستان ها
۱۱

اعتراض 2 تن از اعضای شورای شهر اراک به اخراج 150نیروی شهرداری

اراک- خبرنگارکیهان:

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر اراک اخراج 150نیروی شهرداری توسط برخی اعضای شورای شهر دراین زمان که همه به فکر اشتغال زایی هستند به دور از انصاف است.

عماد مولایی نسب درگفت وگو با خبرنگار کیهان در اراک افزود: علی رغم اینکه شهردار فعلی در این جلسه به صراحت اعلام کرد که به این نیروها درشهرداری نیاز دارد اما شورای شهر این اخراج را مصوب کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل اعضای شورای شهر در اخراج این است که برخی نیروها تحصیلات لیسانس و بالاتر ندارند در صورتی که نیرویی که به فرض مثال راننده است به تحصیلات لیسانس و بالاتر نیاز ندارد.

مولایی نسب با بیان اینکه این نیروها ازطریق شرکتهای تامین نیرو به کار گرفته شده و هیچگونه بار مالی برای شهرداری ایجاد نخواهند کرد اظهار داشت: اما برخی اعضا براین عقیده اند که نباید این نیروها از طریق سازمان وشرکتها به کار گرفته می شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اراک با بیان اینکه قرارداد بعضی از این نیروها تا فصل بهار ادامه دارد گفت: بجای تصویب این اخراج شورا می توانست تا اتمام قراردادهای این افراد صبر کند و قرارداد را تمدید نکند.اشرف بهادری ساختار شهرداری درحال درست شدن بود وبسیاری از مشکلات به دست این نیروها حل می شد که با رفتن آنها این خلاء را نمی توان جبران کرد.

هم اکنون با 12نفر درشهرداری مرکز تسویه حساب شده است و اخراج یکی پس از دیگری ادامه دارد.