آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۴۹
حوادث
۱۵

بهره برداری از 57 پروژه عمرانی در جنوب تهران

57 پروژه عمرانی با حضور شهردار تهران در منطقه 20 به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح این پروژه ها با اشاره به اقدامات خوب شهردار منطقه 20 در زمینه توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی گفت: در حال حاضر سرانه ورزشی در این منطقه بالاتر از یک متر مربع است در حالی که در هیچ جای کشور به این اندازه امکانات ورزشی احداث نشده است.

دکتر قالیباف در ادامه با اشاره به موقعیت زائرپذیر شهرری، طرح ساماندهی اطراف حرم و بخش صنعتی شمال خیابان فدائیان اسلام را از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری در این منطقه عنوان کرد.

مجتبی عبدالهی شهردار منطقه 20 در این مراسم با اشاره به اینکه با حمایت های شهردار تهران درآمد این منطقه طی چهار سال اخیر پنج برابر شده است، خاطرنشان کرد: بودجه امسال شهرداری منطقه 180 میلیارد تومان بود در حالی که درآمد منطقه فقط 35 میلیارد تومان بوده است که این امر حاصل نگاه عمیق و پیگیری مجدانه شهروندان و شورایان است.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه شهری ارتقای کیفیت هم مورد توجه است، اظهار داشت: در حال حاضر 110 پروژه در این منطقه در حال احداث است که 57 مورد آنها به بهره برداری رسید.

وی پارک آموزش ترافیک، آبنمای میدان نماز، یک مجموعه ورزشی، 2 باب سرای محله، یک باب زورخانه، پایانه اتوبوسرانی، پنج دستگاه پل عابر پیاده، پارک سوار و پایانه تاکسیرانی را از مهمترین پروژه های افتتاح شده عنوان کرد.