آرشیو یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۸۸، شماره ۶۸۸۹
شهرستان ها
۱۶

امسال؛عیدی مستمری بگیران در موعد مقرر و بدون تاخیر پرداخت می شود

کرج-خبرنگاررسالت:

مدیرکل تامین اجتماعی غرب استان تهران در دیدار عزیز اکبریان نماینده مردم کرج در مجلس از اداره کل تامین اجتماعی غرب استان تهران با ارائه آماری از خدمات ارائه شده توسط این اداره کل گفت: هم اکنون در منطقه غرب استان تهران85 هزار نفر مستمری بگیر ماهانه حقوق و مزایای خود را از طریق اداره کل غرب استان دریافت می کنند.

داریوش صالح پور فرهنگ استفاده از بیمه در کشور را یادآور شد و با اشاره به استقبال مردم از خدمات این سازمان مردمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک سوم جمعیت کشور تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و از خدمات بیمه ای و درمانی سازمان استفاده می کنند.این مسئول با اشاره به ارائه تسهیلات و اجرای تعهدات کوتاه مدت سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: این تعهدات شامل کمک هزینه های ازدواج، بیمه بیکاری، غرامت ایام بیماری است که در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

صالح پور روند پرداخت مطالبات مستمری بگیران از طریق سازمان تامین اجتماعی به اداره کل غرب استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: امسال علاوه بر این مطالبات مبلغ عیدی مستمری بگیران در موعد مقرر و بدون تاخیر پرداخت می شود. نماینده مردم کرج در مجلس نیز در این دیدار، اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: اجرای این طرح علاوه بر تقویت ساختار تامین اجتماعی، باعث اطمینان خاطر بیمه شدگان می شود.

عزیز اکبریان با تاکید بر ضروت فراهم کردن زمینه های حفظ آسایش و آرامش بیمه شدگان عنوان کرد: اجرای این طرح تاثیر بسزایی در تامین خواسته های همه بیمه شدگان بخصوص قشر کارگر دارد.این نماینده مجلس تامین آینده بیمه شدگان در دوران بازنشستگی را از دغدغه های کارگران بیان کرد و اظهار داشت: این سازمان می تواند با اتخاذ سیاستها و برنامه ریزی های مناسب این مهم را به نحو مطلوبی محقق سازد.

وی خاطرنشان کرد: کمکهای دولت به ارائه برنامه ریزی های سازمان تامین اجتماعی و از بین بردن مسائل و مشکلات باعث کاهش دغدغه های این سازمان مردمی و مهم می شود.

اکبریان خدمات رسانی اداره کل تامین اجتماعی منطقه غرب استان تهران را یادآور شد و بیان کرد: این اداره با ارتقای ساختاری و تلاشهای بسیار، نقش مهمی در خدمت رسانی به مردم این منطقه دار