آرشیو سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۵۱
شهرستان ها
۱۱

استاندار قم:

صندوق حمایت از سرمایه گذاری بخش کشاورزی تقویت می شود

قم - خبرنگار کیهان:

استاندار قم از تقویت صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدحسین موسی پور» با حضور در شرکت تعاونی کشاورزی گاوداران مجتمع لبن ضمن بازدید از این مجموعه گفت: بهره برداری از تمامی ظرفیت های موجود در مجتمع های دامداری در افزایش برتری استان قم در تولید شیر نقش بسزایی دارد.

استاندار قم گفت: به منظور حمایت از تشکل های کشاورزی، دامداری و تقویت صندوق حمایت از توسعه سرمایه گذاری کشاورزی استان قم، ارائه کمک های نقدی از محل اعتبارات خشکسالی و صندوق مادر تخصصی بررسی خواهد شد.

بر اساس همین گزارش موسی پور در جریان بازدید از تاسیسات شرکت ملی گاز و نفت در منطقه سراجه گفت: با توجه به زیرساخت های موجود و سرمایه گذاری عظیم ملی در منطقه سراجه باید مطالعه جدی درباره توسعه منطقه و ایجاد صنایع وابسته در دستور کار مسئولان استان قرار بگیرد.

موسی پور گفت: توسعه منطقه سراجه بی تردید در توسعه اقتصادی و پیشرفت استان قم نقش بسزایی خواهد داشت.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود هدف از بازدیدهای دوره ای از پروژه های در دست اجرا در استان را ارائه راهکارهایی برای تسریع در طرح های عمرانی دانست و گفت: بررسی پیشرفت پروژه ها به ویژه طرح های مصوب دور دوم سفرهای استانی ریاست جمهوری و برطرف کردن مشکلات آنها در دستور کار استانداری و نهادهای اجرایی استان قم قرار گرفته است.