آرشیو دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۸
صفحه آخر
۲۸

معرفی داوران ایرانی بخش بین الملل تئاتر فجر

داود رشیدی و داود میرباقری در کنار سه داور خارجی آثار حاضر در بخش مسابقه بین الملل بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاترفجر را مورد ارزیابی و داوری قرار می دهند.

«هیلدا هلویگ» از کارگردان های معروف سوئد و یکی از کارگردان های شناخته شده اروپا، مدیر تئاتر «آرورا» که در حوزه های مختلفی از جمله نمایش رادیویی فعالیت دارد یکی دیگر از داوران خارجی بخش مسابقه بین الملل جشنواره بیست وهشتم تئاتر فجر است. این هنرمند بین المللی مدرس کارگردانی و بازیگری در مراکز مختلف دانشگاهی است.

همچنین «لوان ختاگوری» از کشور گرجستان که دارای دکترای مطالعات تئاتر جهان از مدرسه گیتیس موسکو است سومین داور خارجی حاضر در بخش مسابقه بین الملل تئاترفجر است. ختاگوری مدیر ITI گرجستان، مدرس دانشگاه و برگزارکننده ورک شاپ های مختلف در سراسر جهان است. بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاترفجر با دبیری حسین پارسایی از 2 تا 11 بهمن ماه در تهران برگزار می شود.

همچنین بلیت فروشی اینترنتی بلیت های بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از صبح روز گذشته آغاز شد. پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش های حاضر در جشنواره تئاتر فجر از صبح دیروز آغاز شده و تا روز چهارشنبه 23 دی ماه و از طریق سایت اینترنتی www.gishetheater.ir انجام خواهد شد.