آرشیو دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸، شماره ۴۴۰۸
ایران زمین
۲۳

برنامه های فرهنگی، هنری در شهرستانها

بیرجند - به منظور آشنایی هنرجویان با نقاشی مدرن، نخستین کارگاه آموزشی نقاشی مدرن به صورت دوره ای با حضور محمد معمارزاده در محل نگارخانه غدیر شهرستان بیرجند برپا شد. این دوره آموزشی به مدت 40 ساعت از 29 آبان ماه تا 25 دی ماه به صورت یک هفته در میان روزهای جمعه، صبح و بعداز ظهر برگزار می شود. در این دوره آموزشی 17 نفر از هنرجویان شهرستان های بیرجند، بشرویه، قاین و نهبندان حضور دارند. در پایان این دوره آموزشی برای هنرجویان گواهی صادر می شود.

مشهد - در یک نمایشگاه گروهی تحت عنوان «پیغام دل» سه هنرمند تصویرگر، آثار خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

در این نمایشگاه 60 اثر تصویرگری با تکنیک اکلین و گواش با موضوع آزاد در اندازه های مختلف به نمایش درآمده است. این نمایشگاه آثار هنری الهام جوادی، ملیکا جعفری و الهه جوادی سه هنرمند دانش آموخته گرافیک را با به کارگیری خلاقیت های خاص هنری در این رشته به نمایش گذاشته است. نمایشگاه «پیغام دل» تا 24 دی ماه صبح ها ساعت 9 تا 12 و عصرها ساعت 16 تا 19 در نگارخانه رضوان واقع در کوهسنگی پلاک 16 برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.

نمایشگاه گروهی آثار تصویرگری سه هنرمند جوان کشورمان با عنوان «پیغام دل» در نگارخانه رضوان مشهد برپا می شود.

در این نمایشگاه 60 اثر تصویرگری با موضوع آزاد در اندازه های مختلف به نمایش در آمده است. این نمایشگاه آثار هنری الهام جوادی، ملیکا جعفری و الهه جوادی سه هنرمند دانش آموخته گرافیک را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه تا 24 دی ماه برای بازدید عموم علاقه مندان دایر است.