آرشیو دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۸۸، شماره ۶۸۹۶
شهرستان ها
۱۴

با دستوراستاندار خراسان رضوی صورت می گیرد؛بررسی عملکرد ادارات دولتی و نانوایی ها در تحقق طرحهای اصلاح الگوی مصرف گاز و نان

مشهد-خبرنگاررسالت:

پس از تاکید استاندار خراسان رضوی بر اجرایی شدن مصوبات ستاد ارتقای مدیریت بهره وری و اصلاح الگوی مصرف استان در بحث گاز و نان، بررسی عملکرد نانوایی ها و ادارات دولتی در دستور کار مدیران استان قرار گرفت.

محمود صلاحی در جلسه ستاد اصلاح الگوی مصرف استان که با حضور معاونین استانداری و مدیران کل استان برگزار شد، علاوه بر پیگیری مصوبات جلسه گذشته، اصلاح الگوی مصرف در تولید نان و مصرف گاز را به صورت کاملااجرایی مورد بررسی قرار داد.

استاندار خراسان رضوی پس از ارائه گزارش واگذاری11 هزار و511 قلم کالای مازاد توسط18 دستگاه اجرایی به سازمان آموزش و پرورش و اداره کل بهزیستی استان توسط معاون برنامه ریزی استانداری، ضمن تقدیر از همکاری دستگاه های فعال در این حوزه، گفت: آن دستگاه هایی که هنوز در این خصوص اقدام نکرده اند، هر چه سریع تر نسبت به واگذاری کالای مازاد نیاز خود به آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی اقدام کنند.

وی بر لزوم توجه کیفیت کالاهای واگذاری به آموزش و پرورش و بهزیستی تاکید کرد و افزود: معاون برنامه ریزی استانداری کالاهای واگذار شده توسط دستگاه های اجرایی را بررسی و به کیفیت آنها نمره خواهد داد.

صلاحی با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی و مردم برای انجام هر چه بهتر وظایف خطیر این سازمان، اظهار داشت: مجموعه مدیریت استان علاوه بر کمک های مادی و معنوی، در صدور مجوزهای لازم برای تسهیل فعالیت آموزش و پرورش نیز حمایت خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی در مورد اولین دستور کار جلسه که اصلاح الگوی مصرف در نان بود، گفت: دستگاه های ذیربط باید پس از ارائه آموزش های لازم و نظارت و ارزیابی مستمر بر فعالیت نانوایان، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهند.