آرشیو پنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۸۸، شماره ۱۹۵۵۹
ورزشی
۹

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال «فرصت» میزبانان و «تکرار» میهمانان

تمام تیم هایی که میزبان دیدارهای هفته ششم مرحله برگشت رقابت های بسکتبال لیگ برتر هستند این «فرصت» را دارند تا شکست هفته مشابه در دور رفت را جبران کنند. البته اگر تیم های مهمان به دنبال «تکرار» پیروزی نباشند.

پاسارگاد شیراز، دانشگاه آزاد تهران، هیئت بسکتبال شهرکرد و شهرداری گرگان امروز و در هفته پانزدهم مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور میزبان تیم هایی هستند که نتیجه دیدار نیم فصل نخست را به آنها واگذار کرده بودند و حالاباید در خانه خود دوباره به مصاف آنها بروند.

این تیم ها امید زیادی دارند تا با اتکا به امتیاز میزبانی بتوانند برنده دیدارهای امروز معرفی شوند. البته اگر مهمانان آنها اجازه چنین کاری را بدهند. خصوصا پتروشیمی و صبامهر که این روزها به شدت در تعقیب یکدیگر هستند تا شاید یکی از آنها بتواند به لحاظ مجموع امتیاز از دیگری پیشی بگیرد. پس شاگردان «نناد کردزیچ» و مهران شاهین طبع آرزومند تکرار پیروزی های دور رفت مقابل دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان هستند واین بار در خانه آنها نتیجه ای که البته نمی توان از ثبت آن اطمینان کامل داشت.در هر حال تیم های میزبان این هفته از رقابت های بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور بیشتر از هرچیز به استفاده از شرایط میزبانی برای جبران شکست می اندیشند. کاری که البته لولهs.a شیراز از انجام بازماند. این تیم در دیدار خانگی مقابل مهرام که در چارچوب همین هفته از مسابقات که عصر دوشنبه برگزار شد، متحمل شکست شد. همان طور که در مرحله رفت هم نتیجه را در تهران واگذار کرده بود. باید دید سرنوشت دیگر تیم های میزبان این هفته مانند شیرازی ها می شود یا سرنوشتی دیگر برای آنها رقم خواهد خورد؟

برنامه دیدارهای هفته پانزدهم مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به شرح زیر است:

¤ پاسارگاد شیراز- توزین الکتریک کاشان (خانه بسکتبال شیراز)

¤ دانشگاه آزاد تهران- صبا مهر قزوین (تالار بسکتبال آزادی)

¤ هیئت بسکتبال شهرکرد- ذوب آهن اصفهان (سالن تختی شهرکرد)

¤ شهرداری گرگان- پتروشیمی بندرامام (سالن امام خمینی گرگان)

جدول رده بندی این رقابت ها تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم به شرح زیر است:

1-مهرام تهران (30 امتیاز)،

2-ذوب آهن اصفهان (26 امتیاز)، 3-پتروشیمی بندر امام (23 امتیاز) و...