آرشیو پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۲۷۶۵
حوادث
۱۹

دزد ترسو روی تیر چراغ برق جا ماند

گروه حوادث: سارقان با مشاهده پلیس در یکی از خیابان های غرب تهران، همدست خود را روی تیر چراغ برق جا گذاشتند و فرار کردند.

به گزارش «جام جم»، چند شب قبل ماموران انتظامی تهران، هنگام گشتزنی در یکی از محله های غرب تهران متوجه 4 مرد شدند که در تاریکی شب مشغول سرقت کابل های برق بودند.

ماموران به سارقان نزدیک شدند و قصد دستگیری آنها را داشتند که در همین موقع، 3 نفر از آنها متوجه ماموران شدند و با جا گذاشتن چندین گونی در خیابان فرار کردند و به سمت خودروی پارک شده در آن سوی خیابان رفتند.

ماموران با اخطارهای پی درپی از آنها خواستند خود را تسلیم کنند اما مردان سارق بی توجه به اخطار پلیس، سوار خودرو شدند و بسرعت فرار کردند و جستجوی ماموران برای یافتن آنها بی نتیجه ماند.

وقتی ماموران به سمت تیرهای چراغ برق بازگشتند، متوجه شدند داخل گونی های به جا مانده، کابل های مسروقه است و در حال جمع آوری کابل ها متوجه صدای ناله و التماس یک مرد شدند.

دزد ترسو روی تیر چراغ برق جا ماند

وقتی ماموران رد صداها را دنبال کردند، متوجه شدند صدا از بالای یکی از تیرهای چراغ برق می آید. ماموران به سمت صدا رفتند و پی بردند مردی بالای تیر چراغ برق گریه می کند و از ترس پایین نمی آید.

ماموران با مشاهده این مرد، او را نجات دادند و برای ادامه تحقیقات به اداره پلیس تهران منتقل کردند و به تحقیق از او پرداختند که به سرقت با تبانی 3 همدستش اعتراف کرد، با اعتراف متهم تلاش برای دستگیری همدستان وی آغاز شده است.