آرشیو یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۲۰۰۱
ورزش
۳۱

چهره

مایلی کهن: عدالت وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: همین قضاوت داوران باتجربه برای برخی تیم ها امتیاز خاص محسوب می شود.

محمد مایلی کهن درباره شکست دو بر صفر سایپا برابر فولاد خوزستان گفت: ما در مجموع در این بازی عملکرد خوبی نداشتیم؛ ولی داوران به راحتی علیه ما پنالتی می گیرند، در طول 24 هفته ای که گذشت تنها یکی دو بار برای ما داوران پنالتی گرفتند. ما به نوعی در زمین خودمان هم مظلوم هستیم. نمی خواهم بهانه جویی کنم؛ اما در نود درصد از صحنه هایی که نسبت به صحت قضاوت داوران شک داشتم پس از تماشای فیلم بازی شکم به یقین تبدیل شد. متاسفانه اکثر قریب به اتفاق داوران کم تجربه در این فصل بازی های ما را قضاوت کردند و این خیلی بد است. وقتی می گوییم عدالت وجود ندارد، می گویند این چنین نیست. همین نوع تقسیم داوران نشان می دهد بی عدالتی وجود دارد. پنالتی های بسیاری به ضرر ما در این فصل گرفته شده که اگر چند تا از این پنالتی ها را به ضرر تیم های دیگر می گرفتند واکنش های بسیار تندی ایجاد می شد.

دایی: صد سال دیگر هم این طور نمی بازیم

علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از پایان بازی با راه آهن گفت: پرسپولیس برای آنکه بتواند در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بماند، محکوم به کسب پیروزی های متوالی در این رقابت ها است. به طور حتم روند تیم پرسپولیس در دیدارهای آینده بهتر می شود.

ابتدا بازی با پیکان را پیش رو داریم و پس از آن راجع به استقلال صحبت می کنم؛ اما به هر حال باید بگویم استقلال تیم بزرگی است و هواداران زیادی دارد؛ اما اگر می خواهیم به صدر جدول برسیم محکوم به برد هستیم.

در مورد شکست سنگین پرسپولیس مقابل شاهین بوشهر باید بگوییم که چنین اتفاقاتی همیشه برای تیم های بزرگ به وجود می آید، پرسپولیس نیز از این قاعده مستثنی نیست، شاید تا 100 سال دیگر چنین نتیجه ای تکرار نشود.

تماشاگران پرسپولیس با وجود شکست سنگین مقابل شاهین بوشهر حضور خوبی در ورزشگاه داشتند که این حضور نشان دهنده عشق آنان به پرسپولیس است.