آرشیو پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۴۴۲۳
تولید
۲۱
فرش قرمز

خودروی 2200 دلاری؟!

دل خوش سیری چند؟ واقعا گاهی درجه «بهت» سنج آدم، به سقف می چسبد وقتی می بیند برخی دست اندرکاران امر غافل از اوضاع، با دلخوشی مطلق در مورد برخی مسائل اظهارنظر می کنند.

نگران نباشید، عصبانی نیستم فقط کمی بیش از معمول، مبهوت شده ام. علی خرم، معاون امور بین الملل اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران در سخنانی – که فقط می تواند ناشی از یک دل بسیار خوش

باشد - گفته اعضای این اتاق مذاکراتی را برای وارد کردن ارزانترین خودروی جهان به ایران انجام داده اند. قیمت این خودرو 2200 دلار است.

صحبت های کامل این عضو اتاق را اگر کمی بگردید، لابه لای اخبار همین صفحه پیدا می کنید. خب، حالاحق می دهید از میزان دلخوش بودن این فعال اقتصادی، متحیر باشیم یا نه؟! توصیه می کنیم یک نفر از نزدیکان آقای خرم، دو، سه دقیقه ای وقت بگذارند و این عزیز خوش بین را توجیه کنند که آخر، برادر من! مگه خودروسازان داخلی مرده اند که کسی بخواهد ارزان ترین خودروی جهان را به ایران بیاورد؟! قطعا خودروسازان وطنی هوشیارتر از آنند که کسی بتواند خودروی ارزان به دست مصرف کننده ایرانی برساند. اگر قرار باشد مصرف کننده ایرانی ماشین 2200 دلاری سوار شود، پس چه کسی هزینه توسعه صنعت خودرو در کشور را بپردازد؟!»