آرشیو پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۴۴۲۳
ورزشی
۲۵

کوتاه، محض اطلاع

استیلی و حیدری برترین های اخلاق

ستاد منشور اخلاقی و رفتاری فوتبال ایران، برترین های هفته بیست و چهارم لیگ برتر را اعلام کرد. طبق اعلام این ستاد، حمید استیلی از باشگاه استیل آذین به عنوان مربی برتر اخلاق و خسرو حیدری از باشگاه استقلال به عنوان برترین بازیکن اخلاق معرفی شدند.

صدور مجوز بازی اولادی

کارت ITC مهرداد اولادی مهاجم جدید تیم فوتبال ملوان انزلی صادر شد. وی می تواند در صورت صلاحدید مربی در برابر تیم سایپا به میدان برود.

شرکت تیم تیر و کمان کیش در جایزه بزرگ مالزی

تیم تیراندازی با کمان «کیش» با 6 کماندار در رقابت های جایزه بزرگ آسیا در مالزی شرکت می کند. این رقابت ها از 16 بهمن ماه آغاز می شود و آمنه مرزوقی، سمیه ماهیگیران، الهام کتابفروش، محمدامین اژدری، رضا نعمتی و حسین ایمانی در این مسابقه ها شرکت می کنند.

ناراحتی زندی از مصدومیتش

فریدون زندی هافبک تیم فوتبال استیل آذین گفت: هر وقت خواستم اوج بگیرم، بدشانسی به من ضربه زد و مصدومیت مانع پیشرفتم شد. زندی با بیان اینکه اصلا شرایط خوبی ندارد و ناراحت است، گفت: قبول دارم مصدومیت جزئی از فوتبال است، بنابراین نباید عجله کنم تا بتوانم زودتر بهبود یافته، در ترکیب تیم قرار بگیرم.

تجلیل از روسای سابق فدراسیون کاراته

رئیس جدید فدراسیون کاراته در نخستین روزهای فعالیت اش مراسمی را برپا کرد تا از روسای سابق این فدراسیون تجلیل کند. این مراسم در حالی برگزار شد که علیرضا سمندر، بهزاد کتیرایی و آقایی میر روسای قبلی فدراسیون کاراته غایب بودند. سید عباس احمدپناهی رئیس جدید فدراسیون در ابتدای مراسم با تاکید بر اینکه برای پیشرفت کاراته گام خواهد برداشت، گفت به تجربه روسای قبلی فدراسیون نیازمند است.

مسابقه دو همگانی با حضور 5 هزار دونده

دو همگانی یادواره 2 هزار شهید منطقه 14 فردا از ورزشگاه شهید آیت الله سعیدی تا مسجد علی بن الحسین برگزار می شود. به گفته شهردار منطقه 14، در این مسابقه 5 هزار دونده حضور خواهند داشت و این مسافت را در جنوب شرق تهران خواهند دوید.