آرشیو سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۸، شماره ۲۷۸۴
جامعه
۱۷
حق با شماست

بندری فاقد بیمارستان

نصاری از بندر امام خمینی: این بندر بزرگ با داشتن ذخایر غنی نفتی حتی یک بیمارستان هم ندارد، از اداره بهداشت درخواست راه اندازی بیمارستانی در این شهر را دارم.

رضا بیگی از ساوه: چرا سهمیه بنزین برای مسافربرها و رانندگان وانت این قدر اندک است؟

بابازاده از تهران: سال 86 برنده یک دستگاه خودروی ام وی ام از یکی از بانکها شدم و تا این لحظه هرگاه برای دریافت جایزه ام پیگیری می کنم، با بهانه های مختلف بانک روبه رو می شوم، از بانک مرکزی درخواست رسیدگی به این مشکل را دارم.

فرشاد فروهر از تهران: شرکت راه آهن در فروش نوروزی بلیت های قطار به مقصد جنوب کشور نه تنها از قطارهای فوق العاده استفاده نکرده، بلکه 2 قطار دیگر را نیز از خط خارج کرده است.

ابراهیم برزگر از ارومیه: 14 ماه است در شرکت هواپیمایی این شهرستان مشغول به کارم، ولی در این مدت هیچ دستمزدی دریافت نکرده ام.

هادی حبیبی از لنگرود: اداره برق نسبت به نصب تیر چراغ برق و کابل کشی از اهالی این منطقه وجه دریافت کرده است و اکنون که هنگام نصب کنتور است، مسوولان مربوط اظهار می کنند فعلاکنتور خریداری نکرده اند.

یک شهروند از تهران: هر روز در تقاطع خیابان باغ فیض و بزرگراه همت به دلیل ازدحام مسافر و به دنبال آن ایست خودروهای مسافرکش، ترافیک سنگینی ایجاد می شود که ساعت ها وقت خودروهای دیگر را می گیرد.

یک هموطن: به علت نداشتن یک دستگاه ویلچر برقی که قیمت آن زیر یک میلیون تومان است خانه نشین شده ام. از دولت محترم درخواست دارم دست چنین خانواده هایی را بگیرد.