آرشیو سه‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۸
داخلی
۳

گزیده اخبار

بنی صدر هم خود را حامی امام معرفی می کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بنی صدر قبل از انتخابات ریاست جمهوری خود را حامی راستین امام خمینی(ره) معرفی می کرد، اما بعد از پیروزی در انتخابات به جایی رسید که حتی نصایح حضرت امام را قبول نمی کرد.

مرتضی نبوی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران اضافه کرد: حضرت امام مدت ها بنی صدر را به خاطر رای بالای مردمی تحمل کرد ولی همواره به وی تذکر می داد اما در نهایت زمانی که مردم در ایلام با سنگ از بنی صدر استقبال کردند، امام فرماندهی کل قوا را از وی گرفت و در نهایت هم با رای مجلس برکنار شد.

آقازاده های فراری نباید در حاشیه امن قرار گیرند

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: امیدوارم روزی سربازان گمنام آقازاده های فراری را دستگیر و به دست عدالت اسلامی بسپارند. حجت الاسلام سید علی محمد بزرگوار در نطق میان دستور مجلس با انتقاد از قوه قضائیه خاطرنشان کرد: سزاوار نیست قوه قضائیه فتنه گران و افرادی که مرتکب جرم بزرگ و اتهام و تقلب شده اند را رها کند و رسانه های منتقد این افراد مورد مهاجمه قرار بگیرد.

تیشه به ریشه

آیت الله مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری در دیدار با فرمانداران استان فارس، با اشاره به فتنه های بعد از انتخابات و ریشه های آن اظهار داشت: امروز نیز می بینیم شخصیت هایی که دارای سوابق درخشان و خدمات چندین ساله در انقلاب اسلامی بودند و حتی در مقاطعی در کنار حضرت امام خمینی(ره) حضور داشتند و در نهضت اسلامی فعال بودند، مشاهده کردیم که در فتنه های اخیر بعضا تیشه به ریشه افکار و آرمان امام زدند هر چند که خود را منتسب به خط ایشان می دانند.