آرشیو چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۴۴۴۹
داخلی
۳

معاون اول رئیس جمهور: یک میلیون و صد هزار شغل باید در سال 89 ایجاد کنیم

معاون رئیس جمهورگفت: امیدواریم با هماهنگی استانداران سراسر کشور و وزیران مسئول در دولت بتوانیم در سال 89 حداقل یک میلیون و صد هزار شغل ایجاد کنیم.

به گزارش ایرنا، محمد رضا رحیمی در پایان گردهمایی استانداران سراسر کشور در وزارت کشور اظهار داشت: ما در خصوص ایجاد اشتغال در کشور مطابق برنامه می باید میزان بیکاری را تا مرز هفت درصد پایین بیاوریم. رحیمی تاکید کرد: به همین منظور جلسه شورای عالی اشتغال را به دستور رئیس جمهور در ماه های گذشته به طور پیوسته هفته ای یک بار هر بار چندین ساعت، برگزار کردیم. رحیمی تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم که تا انتهای سال 88 می توانیم سند اشتغال را برای اجرا آماده بکنیم.

معاون اول رئیس جمهور همچنین روز گذشته به منظور شرکت در کارگروه توسعه و عمران استان لرستان به همراه وزرای نیرو، جهاد کشاورزی، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و راه و ترابری عازم خرم آباد شد.

محمدرضا رحیمی در جلسه کارگروه توسعه و عمران استان لرستان هدف از برگزاری کارگروه توسعه و عمران استان لرستان را رفع موانع و مشکلات این استان و تسریع در اجرای پروژه ها برشمرد و گفت: دولت خود را موظف می داند برای سازندگی استان لرستان در حد مطلوب گام بردارد.

رحیمی همچنین خبر داد که با تصمیم هیات دولت در سه استان کرمان، کردستان و لرستان کارگروه تشکیل شده است تا مشکلات این استان ها به طور ویژه بررسی و پیگیری شود.

همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهور مرحله اول تصفیه خانه آب و مدل سوم فاضلاب شهر خرم آباد افتتاح شد.