آرشیو چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۸۸، شماره ۱۹۶۰۷
اخبار کشور
۱۴

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران در نامه ای به متکی: خطر بزرگ فدا شدن آرمان ها پیش پای مصلحت های سیاسی است

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه ای سرگشاده خطاب به وزیر امور خارجه تاکید کردند مراقب باشید آرمان ها و اصول انقلاب در لابه لای مصلحت اندیشی های سیاسی تان به فراموشی سپرده نشود.

بسیج دانشجویی دانشگاه های امام صادق(علیه السلام)، تهران، خواجه نصیرالدین طوسی، شهید بهشتی، صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، علامه طباطبایی و علم و صنعت در اعتراض به آنچه سکوت دولت در مقابل چاپ کاریکاتورهای موهن در روزنامه های سوئدی خوانده اند، نامه ای سرگشاده خطاب به متکی، وزیر امور خارجه کشورمان منتشر کردند.

در بخشی از این نامه آمده است: آنچه در این میان قلوب مسلمانان را سخت جریحه دار نموده است، حرکتی است که در طی چند سال اخیر از سوی برخی کشورهای غربی به سرکردگی صهیونیسم بین الملل آغاز شده است، حرکتی که سعی بر آن دارد تا با توهین به مقدسات و به ویژه هتک حرمت پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) حریم آسمانی ایشان را مورد هجوم قرار دهد... و آنچه اکنون نیز شاهد آن هستیم، تکرار دوباره این توطئه کثیف از سوی برخی روزنامه های سوئدی است.

در ادامه این نامه خطاب به متکی تاکید شده است: آنچه در این میان جای تعجب و چه بسا تاسف دارد، سکوت ساال برانگیز دولت جمهوری اسلامی ایران نسبت به این قضیه است و این سکوت شما چقدر برای محبان پیامبر سخت و دردآور است!

نویسندگان این نامه در نهایت خطاب به وزیر امور خارجه تصریح کردند: جنبش دانشجویی به عنوان چشمانی تیزبین، دفاع از حریم اسلام، قرآن، منافع ملت و مسلمانان جهان را وظیفه خویش می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند، در ادامه نیز مصرانه از مسئولین دستگاه دیپلماسی می خواهد که هر چه سریعتر روابط خویش را با دولت سوئد تا عذرخواهی رسمی مسئولین آن کشور و برخورد قاطع با قلم به دستان مزدور سوئدی به حالت تعلیق درآورد و در عمل به این خواسته دانشجویان، هیچ شک و تردیدی به دل راه ندهد، و در پایان نیز برادرانه به شما گوشزد می کند که مراقب باشید آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی در لابه لای مصلحت اندیشی های سیاسی تان به فراموشی سپرده نشود...!