آرشیو چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۴۴۶۶
ایران زمین
۶

ورزش ایران

سال موفقیت تراکتورسازی

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: سال 89 برای تراکتورسازی سالی خوب توام با موفقیت و پیروزی خواهد بود. فراز کمالوند افزود: سالی که گذشت برای من سال به یاد ماندنی بود چرا که در این سال به همراه هواداران نجیب تیم، موفقیت های بزرگی را به دست آوردیم. سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به نخستین بازی این تیم در سال جدید در لیگ برتر گفت: بازی مقابل تیم ابومسلم سخت خواهد بود چرا که این تیم چیزی برای از دست دادن ندارد و در بازی های هفته های پایانی به صورت انتحاری مقابل حریفان ظاهر می شود.

بازدید رئیس توسعه فوتبال جوانان آسیا از ایران

رئیس کارگروه توسعه فوتبال جوانان و تیم های پایه و مدیر پروژه فستیوال پسران زیر 14 سال کنفدراسیون فوتبال آسیا از ایران بازدید خواهد کرد. دکتر «شمیل کمیل» 31 فروردین تا 3 اردیبهشت 89 پیش از برگزاری فستیوال فوتبال پسران زیر 14 سال آسیا در همدان، برای بحث و تبادل نظر بیشتردراین خصوص و بازدیداز امکانات ایران جلساتی را با مدیران فدراسیون

فوتبال ایران خواهد داشت.

پیروزی استیل آذین در یک بازی دوستانه

استیل آذین در دیداری تدارکاتی مقابل نیروی زمینی پیروز شد. این تیم که خود را برای بازی برابر سپاهان در لیگ برتر آماده می کند با تنها گل محمد اسماعیل نظر توانست حریف خود را پشت سر بگذارد.حسین کعبی که به خاطر فوت پدرش در اهواز به سر می برد در این بازی حضور نداشت. علی کریمی هم به دلیل غیبت چندروزه اش در تمرینات، بازی نکرد.

برتری جوانان ایران مقابل مس رفسنجان

تیم فوتبال جوانان ایران که برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مس سرچشمه در این شهر اردو زده است در نخستین بازی مقابل تیم دسته اولی مس رفسنجان پیروز شد. شاگردان علی دوستی با نتیجه 1-2 حریف خود را پشت سر گذاشتند. مس سرچشمه هم در دیگر دیدار با یک گل مقابل مس نوین پیروز شد.