آرشیو سه‌شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۱۸
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

نتانیاهو: جهان شاهد نابودی اسرائیل به دست ایران است

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به بی اعتنایی اکثر کشورها به جنجال غرب علیه برنامه هسته ای ایران گفت: واکنش های جهانی در قبال برنامه اتمی ایران بیش از حد ملایم است.

بنیامین نتانیاهو همچنین گفته است: ما در بهترین حالت با واکنش های ملایمی روبرو هستیم که آن هم در حال رنگ باختن است. هیچ کس در دنیا بر سر ایران فریاد برنمی آورد در حالی که بسیاری ما را متهم می کنند و ما را زیر آتش انتقادات خود گرفته اند.

به گزارش هاآرتص نتانیاهو می گوید: جهان شاهد نابودی ما به دست ایران است.

مظلوم نمایی رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم بنابر اعتراف نخست وزیر سابق اولمرت دارای سلاح هسته ای است و به امضای معاهده ان پی تی و نظارت آژانس هم تن نداده است. صهیونیست ها در جریان جنگ 22 روزه غزه از تسلیحات نامتعارف و غیرقانونی بهره گرفت و 1300 شهروند بی گناه از جمله زنان و کودکان را قتل عام کرد.

نتانیاهو از ترس انتقادهای فزاینده اعلام کرد که در کنفرانس امنیت اتمی در واشنگتن منصرف شده است. مقامات آمریکایی اعلام کردند موضع اسرائیل را درک می کنند و حاضر نیستند به این رژیم به خاطر تسلیحات اتمی اش فشار بیاورند. اوباما و هیلاری کلینتون اخیرا برای چندمین بار تاکید کردند متعهد به حمایت از اسرائیل هستند.