آرشیو چهارشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۲۸۲۰
جامعه
۱۷
حق با شماست

پرواز قیمت گوشت مرغ

پرویز ذبیحیان از بابل: در بابل قیمت گوشت مرغ 3200 تومان است، علت این گرانی چیست؟

بیژن غفاری ساروی از تهران: شرکت واحد وعده کرده بود با نصب دستگاه های جدید در اتوبوس های شرکت واحد، بازنشستگان می توانند از کارت منزلت خود استفاده کنند، ولی اکنون پس از گذشت مدت ها این وعده محقق نشده است.

والی نژاد از هشتگرد: یک سال است هزینه انشعاب برق خود را پرداخت کرده ام، اما تاکنون اداره برق نسبت به واگذاری آن اقدام نکرده و مدت 2 ماه است از داشتن برق محروم مانده ام.

یک شهروند از اهواز: منطقه کیان آباد از صبح تا شب از دستفروشان دوره گرد اشباع شده است و آسایش را از ساکنان این محل گرفته اند. بارها به شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس 110 اطلاع داده ام، اما هر یک اظهار می کنند که مسوولیت جمع آوری این دستفروش ها با آنها نیست، پس تکلیف چیست؟

جباری از نسیم شهر: از ساماندهی آرامستان باغ بهشت و قرار دادن امکانات و تجهیزات در این مکان از سوی شهرداری منطقه، کمال سپاس را دارم.

یعقوبی از کرج: چرا مسوولان ذی ربط درخصوص تحویل دفترچه بیمه به قالیبافان اینقدر سهل انگار عمل می کنند؟

محمدابراهیم حاتمی راد از زنجان: از 8 ماه پیش یک دستگاه اجاق گاز ایرانی خریداری کردم که طی این مدت سرویسکار آن 7 مرتبه آن را تعمیر کرده و در مرتبه هشتم او نیز قادر به تعمیر آن نیست، بارها به این شرکت زنگ زده ام ولی کسی پاسخگویم نیست، ای کاش به جای این همه تبلیغ خرید اجناس وطنی، فکری نیز به حال کیفیت آنها می شد تا هموطنان بیشتر به خرید اجناس ایرانی ترغیب می شدند.

حساس از تهران: خیابان بوکان در منطقه نیاوران از دریافت شبکه 3 سیما محروم مانده است، از صدا و سیما درخواست رسیدگی دارم.

یزدی از تهران: بلوار جدید شهید افتخاری حدفاصل 45 متری زرند تا تقاطع بلوار مدائن در منطقه 18 شهرداری تهران با توجه به وجود شرکت پست برق منطقه ای در مجاورت خود، بدون هرگونه روشنایی است.

جوابیه:پیرو درج پیام 5 بهمن 88 با عنوان تعویض پلاک موتورسیکلت ها، روابط عمومی ناجا با ارسال دورنگاری اعلام کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرده است همزمان با آغاز طرح سراسری تعویض پلاک از طریق جراید و رسانه های گروهی اطلاع رسانی لازم صورت می پذیرد و هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 48010000 تماس حاصل کنند.