آرشیو شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۶۹۶۱
شهرستان ها
۱۶

سخنگوی شورای شهر اردبیل:دولت 3 میلیارد تومان به شهرداری اردبیل کمک کرد

اردبیل-خبرنگاررسالت:

سخنگوی شورای اسلامی شهراردبیل گفت: دولت در سال گذشته برای تسریع در اجرای پروژه های عمران شهری بیش از 3 میلیارد تومان به شهرداری اردبیل کمک کرده است.

سالار شاکر در جلسه کمیته فنی و عمرانی شهرداری اردبیل اظهار داشت: در این ارتباط کمک های دولتی سبب شده است تا شهرداری در اجرای پروژه های عمرانی با دستی گشاده تر وارد میدان شود و بتواند در یک تعامل مثبت با دیگر دستگاه ها طرح های اجرایی خود را عملیاتی کند.

وی در زمینه تاخیر اجرای پل ارجستان گفت: در برنامه اولیه تعریض و بهسازی این پل کارشناسان امر پیش بینی لازم را در زمینه رعایت اصول فنی و مهندسی به عمل نیاورده بودند که با بررسی همه جانبه قرار شد در این مسیر پل طوری طراحی شود که مسیر رفت و برگشت و همچنین دهنه پل کمربندی حدود دو متر افزایش یابد که با اضافه شدن رمپ های جدید مدت زمان اجرای این پروژه طولانی تر شده است.

سخنگوی شورای شهر اردبیل با بیان اینکه در بودجه امسال بیش از یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای تکمیل و بهره برداری این پل اعتبار در نظر گرفته شده است گفت: با اجرایی شدن این پل با اصول مهندسی و کار کارشناسی به نظر می رسد برنامه ها به نحو مطلوب دنبال شود.وی از دیگر پروژه های اجرایی امسال را اجرایی شدن طرح عقب نشینی پادگان ارتش و تعریض خیابان اعلام کرد و افزود: در این راستا شهرداری اقدامات اولیه را با دیوارکشی محوطه پادگان ارتش آغاز کرده است.

شاکر اجرایی شدن بزرگراه ولایت، مجتمع فرهنگی - ورزشی زرناس، بازگشایی خیابان 32 متری ملاباشی و راه اصلی جیرال را از جمله برنامه های جدی شهرداری در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: امسال برای اجرای باند رفت بزرگراه مقدس اردبیلی، تکمیل کتابخانه آرازعلی و همچنین اجرایی شدن پل روگذر آزادگان و ایثار اعتبار مورد نیاز تامین و به شهرداری ابلاغ شده است.

وی از اجرای طرح مشارکتی بازار طلافروشان اردبیل خبر داد و افزود: اجرای این پروژه که از دهه فجر سال گذشته آغاز شده با مشارکت بخش خصوصی مراحل نهایی طراحی و اجرای اولیه را پشت سر می گذارد و از اوایل اردیبهشت مراحل اجرایی این بازار آغاز خواهد شد.