آرشیو یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۹، شماره ۶۹۶۲
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

تلفن به خط ارتباطی: در15 اسفند ماه88 برای43 نفر از دوستان و آشنایانم در تهران کارت تبریک نوروز فرستادم، اما تا این تاریخ کارت تبریک ها به دست آنان نرسیده است. عزیزان شرکت پست جواب دهند که مگر صندوق های پست در تهران تخلیه و نامه هایش به مقصد رسانده نمی شود؟

تعدادی از اهالی محل: ما ساکنان خیابان انقلاب، چهار راه نامجو، خیابان اسکویی از مسئولان ستاد بحران تهران تقاضا می کنیم سری به محله ما بزنند تا بدانند سال هاست بر اثر راه اندازی خط مترو و عبور قطارهای آن از تونل که در زیر منازل ما ساخته شده است، چگونه در24 ساعت شبانه روز بیش از100 بار خانه هایمان چنان می لرزد که وقوع چیزی شبیه زلزله را احساس می کنیم. این موضوع را بارها به مسئولان گوشزد کرده ایم اما نه مترو و نه دیگر سازمان های مربوطه به مشکل ما رسیدگی نکرده اند.

تهران- یک شهروند: برخی از فروشندگان گوشت و میوه در بازار دوم نازیآباد نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند و انتشار بوی بد مرغ و ماهی و وجود حشرات موذی مزید بر علت شده و نارضایتی اهالی محل را به همراه آورده است از مسئولان بهداشتی شهرداری منطقه6 انتظار می رود در خصوص حفظ بهداشت عمومی در بازار یاد شده اقدامات لازم را به عمل آورند.

تهران - یک شهروند: از شرکت ایرانسل تقاضا می شود ترتیبی اتخاذ کنند تا مشترکان سیم کارت های دائمی این شرکت از طریق عابر بانک ها هم بتوانند قبوض تلفن همراه خود را بپردازند.