آرشیو چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۲۵
اخبار اقتصادی
۴

ذخیره سازی 13 قلم کالای اساسی برای پیشگیری از سوء استفاده واسطه ها

معاون وزیر بازرگانی از ذخیره سازی بی سابقه 13قلم کالای اساسی در تاریخ کشور خبر داد و گفت: ذخیره سازی بهترین راه مقابله با کاهش نگرانی مردم در زمان اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها است.

محمدصادق مفتح اظهار داشت: راه حل مقابله با افراد سودجویی که مانع عرضه کالادر زمان اجرای هدفمندی یارانه ها خواهند شد، حفظ کردن وفور کالادر بازار است که لازمه آن اینست که ذخیره سازی مناسب صورت گیرد.

معاون وزیر بازرگانی با بیان اینکه کلیه ذخیره سازی ها توسط تشکل های غیردولتی انجام شده است، تصریح کرد: بیش از 12تشکل غیردولتی با تسهیلات 2 هزار میلیارد تومانی که دولت برای حمایت از بخش خصوصی درنظر گرفته، در این طرح شرکت کرده اند. به گزارش برنا، مفتح تاکید کرد: دولت در طرح ذخیره سازی فقط مدیریت و نظارت را برعهده دارد.

معاون وزیر بازرگانی با اشاره به اجرای قانون هدفمندی یارانه ها گفت: با همین عزم و اراده و برنامه ریزی که وجود دارد بزرگترین پروژه اقتصادی صد سال اخیر کشور را با کمترین هزینه پیاده می کنیم.

وی در همایش تجلیل از فعالان عرصه تنظیم بازار و طرح نظارتی ویژه نوروز 89 استان تهران نیز با بیان این که تنظیم بازار امسال چندین پیام داشت اظهار داشت: هر زمان که دولت به تشکل ها و مردم اعتماد کند حتما کارها بهتر، موفق تر و ارزان تر خواهد بود.