آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
داخلی
۳

گزیده اخبار

اصلاح طلبان به دنبال نامزد جدیدمعتقد به قانون هستند

همایون ابوسعیدی، عضو شورای مرکزی حزب همبستگی، با بیان این که نامزد اصلاح طلبان باید قانونمدار و دارای موضع روشن در قبول مواضع نظام باشد، گفت: اصلاح طلبان با قرار گرفتن در موقعیت انتخاباتی جدید با پوست اندازی جبهه اصلاح طلب در معرفی نامزدی میانه رو و معتقد به قانون اساسی، از نیمه دوم اردبیهشت فعالیت خود را آغاز می کنند.

رئیسی: هیچ گونه اغماض و کوتاهی نخواهیم کرد

معاون اول رئیس قوه قضائیه گفت: در جهت رسیدگی به پرونده های مفاسد اقتصادی هیچگونه اغماض و کوتاهی نخواهد شد. حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، با بیان این که ریشه بیشتر فسادهای سیاسی به فسادهای اقتصادی برمی گردد، از اراده جدی دستگاه قضایی برای رسیدگی به پرونده های مفسدان اقتصادی خبر داد. وی تصریح کرد: هیچ پرونده ای به دلیل این که فرد شناخته شده ای پشت آن وجود دارد کنار گذاشته نمی شود.

هیچ مدیری با هیات موسس دانشگاه آزاد راه به جایی نمی برد

مدیر دفتر مطالعات تاریخ ایران گفت: حتی اگر مدیر شایسته ای نیز برای دانشگاه آزاد انتخاب شود، ترکیب هیات موسس به نوعی عمل می کنند که امکان بازگشت این حجم عظیم از امکانات عمومی به حوزه نظارتی ملت ممکن نشود. عباس سلیمی نمین در گفت وگو با فارس، ضمن ابراز خرسندی از اصلاح اساسنامه دانشگاه آزاد، اظهار داشت: اساسنامه دانشگاه آزاد نهایتا پس از گذشت چند سال اصلاح شد تا یک گام موثر در مسیر قانونمند شدن این دانشگاه برداشته شود. سلیمی نمین افزود: ملت ایران منتظر هستند تا بدانند در پشت صحنه دانشگاه آزاد چه اتفاقاتی صورت می گیرد که این بحث با ترکیب هیات موسس شاید به سرانجام نرسد.