آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
اجتماعی
۴

دو خط خبر

استعمال دخانیات در حضور کودکان، هفت درصد کاهش یافته است. این یافته از نتایج برنامه آموزش پیشگیری از معلولیت ها است که از سوی سازمان بهزیستی در مهدکودک ها با محوریت سیگار و سوختگی در پنج استان کشور اجرا شده است.

بیمارستان های فاقد کارشناس بهداشت محیط، ارزشیابی نمی شوند. فریبا ملک احمدی، کارشناس مسئول مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفته حضور کارشناس بهداشت محیط در بیمارستان ها به دنبال اجرای «ضوابط و روش های مدیریت اجرایی پسماندهای پزشکی و پسماندهای وابسته» که مصوبه هیات دولت است، صورت می گیرد.

112 گلزار شهدای تهران در سال 89 ساماندهی می شود. این خبر را ابوالقاسم بابائیان، رئیس بنیاد شهید و ایثارگران تهران اعلام کرده است.

9 هزار و 800 پذیرفته شده آزمون دستیاری انتخاب رشته کردند. محمدعلی محققی، معاون آموزشی وزارت بهداشت هم چنین گفته: مهلت

24 ساعته ای روز سه شنبه 21 اردیبهشت برای بازبینی انتخاب رشته داوطلبان تعیین شده است.

عرضه کارت های اعتباری اتوبوسرانی متوقف شد. با وجود تبلیغات وسیع شرکت اتوبوسرانی تهران این کارت ها به دلایل نامشخص جمع آوری شده است.

اتحادیه جهانی حفاظت از طبیعت، وضعیت گربه های وحشی ایران را بررسی می کند. محمدباقر صدوق، معاون محیط طبیعی ایران از برگزاری کارگروه بین المللی این اتحادیه در تیرماه برای بررسی وضعیت گربه های وحشی ایران و مسائل مرتبط با زیستگاه های آنها در تهران خبر داده است.

متخلفان آزمون دستیاری بزودی معرفی می شوند. وزیر بهداشت گفته است قوه قضائیه بزودی متخلفان آزمون دستیاری را به عموم معرفی می کند، البته از نظر ما متخلفان حق ادامه تحصیل را ندارند.