آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
ایران زمین
۲۳

ارتقای منطقه شکار ممنوع نشر به منطقه حفاظت شده

گروه «ایران زمین» برای حفاظت بیشتر از ایستگاه های اصلی قوچ و میش ارمنی همدان، خالص ترین و شاخص ترین گوسفندان وحشی ایران، منطقه شکار ممنوع نشر به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد.

قربانعلی محمدپور مدیرکل محیط زیست استان همدان با اعلام این خبر اظهار داشت: کارهای کارشناسی توسط دستگاه های اجرایی و مسئولان ذی ربط انجام شده و تاییدیه های سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل منابع طبیعی نیز دریافت شده است. مدیرکل محیط زیست استان همدان با اشاره به این که موضوع ارتقای منطقه شکار ممنوع نشر در کمیسیون زیربنایی مجلس شورای اسلامی بررسی شده است، اظهار داشت: ارتقای منطقه شکار ممنوع نشر از سال گذشته پیگیری شده و بزودی در سفر سوم ریاست جمهوری قطعیت می یابد.

وی با تاکید بر لزوم پیش بینی مباحث مدیریتی در منطقه شکار ممنوع نشر به فارس گفت: برنامه ریزی های لازم به منظور دریافت مجوز به کارگیری نیرو انجام شده و در نهایت سه مجوز استخدامی از مجوزهای اداره کل استان تهران به منظور اشتغال فرزندان شهدا دریافت شد. محمدپور اضافه کرد: ساختمان سازی، آب رسانی و برق رسانی منطقه شکار ممنوع نشر آماده و تجهیزات داخل ساختمان فرستاده شده و هماهنگی های لازم با سازمان مرکزی و استانداری به منظور ارتقا و افتتاح ساختمان منطقه حفاظت شده نشر انجام شده است.