آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

درخواست کره ای ها برای اردوی مشترک

فدراسیون کره جنوبی با ارسال نامه ای به فدراسیون کاراته ایران خواستار برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی ایران شد. این فدراسیون زمان برپایی اردو را از 13 اردیبهشت ماه اعلام کرده است.

برگزاری 3 لیگ جدا

رقابت های ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در سال جدید در قالب 3 لیگ مجزا «کشتی پهلوانی»، «هنرهای فردی» و تیمی «زورخانه ای» برگزار می شود. زمان آغاز هر 3 لیگ از سوی فدراسیون مربوطه هنوز اعلام نشده است.

داداش پور در وزن جدید کشتی آزاد

سعید داداش پور، کشتی گیری که با خداحافظی از وزن 66 کیلوگرم رقابت های خود را در وزن 74 کیلوگرم پیگیری می کند، دلیل این کار را وجود مهدی تقوی در وزن 66 کیلوگرم عنوان کرد. وی با تاکید بر این که با وجود تقوی در وزن 66 کیلوگرم به جایی نخواهد رسید، گفت: در وزن 74 کیلوگرم خودم را در جام شهید شیرودی محک خواهم زد.

تیم ملی هندبال در بلاتکلیفی

بلاتکلیفی در فدراسیون هندبال، بزرگترین ضربه را به تیم های ملی می زند. علیرضا حبیبی، مربی سابق تیم ملی هندبال گفت: اکنون 3 ماه است که فدراسیون هندبال رئیس ندارد و کمتر از 3 ماه دیگر تا آغاز رقابت های جوانان و نوجوانان آسیا باقی مانده است که هنوز اردوهای آنها تشکیل نشده است. وی افزود: تیم جوانان ایران قدرت برتر آسیاست اگر تکلیف ریاست فدراسیون مشخص نشود، بعید می دانم هندبال بتواند از عنوان خود دفاع کند.