آرشیو یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹، شماره ۴۴۹۲
حوادث
۲۶

سفارش چوبه دار برای کفتار

شمارش معکوس برای اعدام مرد افغان که 10 پسربچه را در مخفیگاه شیطانی اش مورد آزار واذیت قرار داده، آغاز شد.به گزارش خبرنگار ما، تجسس برای شناسایی و دستگیری «نظیر احمد» - 40 ساله – از 28 اسفند 86 همزمان با مراجعه جوانی به ماموران پلیس شهرری در دستور رسیدگی قرار گرفت که از آزار و اذیت پسرش خبر می داد.

بدین ترتیب پس از چهره نگاری رایانه ای مرد تبهکار، ماموران ردیابی های تخصصی برای شناسایی و دستگیری او را آغاز کردند تا این که چند شکایت مشابه دیگر نیز مطرح شد. بررسی ها نشان می داد مرد سیه چهره ای به بهانه خالی کردن ضایعات از چرخ دستی اش پسران خردسال را به خرابه ای کشانده و نقشه شیطانی اش را عملی کرده است.

سرانجام «نظیر احمد» در فروردین 87 پس از شناسایی توسط یکی از قربانیانش دستگیر و بازجویی شد. متهم ابتدا منکر آزار و اذیت پسربچه ها شد و در حالی که با قرار بازداشت موقت زندانی بود، تقاضای آزادی بدون قید و شرط کرد. اما قربانیان جنایت های سیاه او را شناسایی کردند. بدین ترتیب قاضی «اکبر ساعی» - رئیس – و 4 قاضی مستشار

شعبه 77 دادگاه کیفری استان تهران – بومی، مرادی، نصیری و ملکی – با توجه به شکایت های مطرح شده به اتفاق آرا وی را به اعدام محکوم کردند که این حکم دیروز در شعبه 32 دیوان عالی کشور تایید شد.