آرشیو پنجشنبه ۶ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۶۹۹۵
شهرستان ها
۱۶

به همت دفتر هم اندیشی نهاد نمایندگی دردانشگاه آزاد شهرکرد؛نشست هم اندیشی استادان با موضوع مهارتهای برقراری ارتباط موثر برگزار شد

شهرکرد- خبرنگار رسالت: نشست هم اندیشی استادان با موضوع "مهارتهای برقراری ارتباط موثر" به همت دفتر هم اندیشی استادان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان در واحد شهرکرد برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما در این نشست دکتر محمد قاسمی، دبیر دفتر هم اندیشی به ذکر موضوع نشست پرداخت و گفت: انسان از سه بعد جسمی، روانی و ارتباطات اجتماعی تشکیل شده است که سلامت وی در گرو سلامت این سه بعد است.

وی در ادامه به ذکر نکاتی در مورد ارتباطات اجتماعی و همچنین برقراری ارتباط موثر با دانشجو پرداخت و با ذکر سوالی که ویژگی استاد موثر چیست؟ استادان شرکت کننده در جلسه را وارد بحث نمود.دکتر قاسمی گفت: استاد در صورتی می تواند ارتباط سالم و موثر برقرار نماید که انگیزه و علاقه در دانشجو ایجاد نماید و فضایی برای اعتماد دانشجو و طرح سوال اشتراکات فکری و ذهنی با دانشجو ایجاد نماید.در پایان دبیر دفتر هم اندیشی استادان ضمن جمع بندی مطالب افزود: ارتباط موثر ارتباطی است که بر پایه احترام، تشویق ارزش ها و درک متقابل، همدلی و بر محور انصاف باشد و ارتباط خالی از این موارد ارتباطی بی روح و فاقد اثرگذاری خواهد بود.