آرشیو سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۴۵۱۷
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه ورزشی

تبریک کفاشیان و تاج برای قهرمانی تیم ملی فوتسال

علی کفاشیان و مهدی تاج رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت های جام ملت های آسیا را تبریک گفتند. در این پیام مشترک آمده است: رسیدن به این قهرمانی یکی از اهداف هفت گانه فدراسیون فوتبال در سال 89 است و بی شک دهمین قهرمانی ایران نشان از تلاش و همت جوانان سرافراز ایرانی دارد. قهرمانی و ایستادن بر بام آسیا گرچه صعود به قله موفقیت ها است، اما مهمتر از موفقیت، نشان دادن پهلوانی، ارزش های اخلاقی و انسانی است.

معرفی جودوکاران اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک

کادر فنی تیم ملی جودو، ملی پوشان اعزامی به رقابت های انتخابی المپیک و جایزه بزرگ اسپانیا را معرفی کرد.وحید سرلک در وزن 66- کیلوگرم، علی معلومات در وزن 73- کیلوگرم، حامد ملک محمدی در وزن 81 - کیلوگرم، جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم و محمدرضا رودکی در وزن 100+ کیلوگرم جودوکاران اعزامی به رقابت های کسب سهمیه المپیک 2012 لندن و جایزه بزرگ مادرید اسپانیا هستند.

خلعتبری محروم است

کنفدراسیون فوتبال آسیا محرومان تیم های حاضر در مرحله رفت دور یک چهارم پایانی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد. طبق اعلام AFC، محمدرضا خلعتبری از ذوب آهن، جین کیونگ سون از کره جنوبی و کریستین ویلهلمسون از الهلال عربستان در این دور محروم هستند