آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۱۰۹
ورزش
۲۴

دیدار ایران با یک تیم حاضر در جام جهانی 20مرداد در آزادی

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از حضور یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی در تهران خبر داد و گفت: در صورت توافق نهایی این تیم مردادماه سال جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی کشورمان خواهد رفت.

عباس ترابیان در گفت وگو با مهر، ضمن بیان این مطلب افزود: برنامه های متنوعی را برای تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته ایم که مهمترین آن برپایی اردو در کشور اتریش و پس از آن سفر یکی از تیم های حاضر در جام جهانی 2010 به کشورمان برای برگزاری دیداری دوستانه در تاریخ 11 آگوست 2010 (20 مردادماه 1389) است. وی در ادامه افزود: با مسوولان فدراسیون فوتبال این کشور مذاکرات خوبی داشته و به توافقاتی نیز دست یافته ایم، اما از آنجایی که هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم نام آن کشور را فعلااعلام نمی کنیم.

با توجه به مذاکرات مسوولان فدراسیون فوتبال ایران با مدیران فدراسیون الجزایر در حاشیه نشست فدراسیون جهانی فوتبال، به نظر می رسد، تیمی که در تاریخ 20 مردادماه مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان صف آرایی خواهد کرد، تیم ملی الجزایر باشد.»

سرپرست کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال با اشاره به برپایی اردوی تیم ملی در اتریش افزود: برای تیم ملی تدارک سه بازی دوستانه مقابل تیم های باشگاهی ویگان انگلیس، پالرمو ایتالیا و کلن آلمان را در این اردو دیده بودیم، اما سرمربی تیم ملی تمایلی به رویارویی با این تیم ها ندارند و می خواهند مقابل تیم های مطرح باشگاهی صف آرایی کنند. از آنجایی که در آن مقطع زمانی 11 تا 24 ژوئیه 2010 (20 تیر تا 2 مرداد 1389) شاید تیم مطرحی در اتریش اردو نداشته باشد، فعلاامکان تدارک دیدن بازی جدید نیست.