آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۱۰۹
ورزش
۲۴

خبر

پیشنهاد مالاگا به خسرو حیدری

خسرو حیدری یکی از بهترین های لیگ ایران در دو فصل گذشته با پیشنهاد تیم مالاگا از لالیگا مواجه شده است و شاید فصل آینده او را در لالیگا ببینیم، تیم مالاگا خواهان هافبک راست پای استقلال است، اما هنوز مذاکرات جدی انجام نشده است.

نژاد اسب اصیل ایرانی از بین می رود

شیرین سالارتاش مدیر عامل کانون حمایت از اسب اصیل ایرانی گفت: متاسفانه تعداد اسب های خالص ایرانی روز به روز کمتر می شود و مهم ترین دلیل آن واردات بی رویه اسب است. همچنین قوانین مدونی در ایران در خصوص اسب سواری وجود ندارد.

رحمتی با سپاهان تمدید کرد

مهدی رحمتی دروازه بان اول ایران قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد تا فصل آینده هم دروازه بان این تیم باشد. رحمتی فصل گذشته یکی از گران ترین بازیکنان فوتبال ایران بود و سروصدای زیادی برای قرارداد او با سپاهان شد.

کامبوزیا، رییس فدراسیون شطرنج شد

مجمع عمومی فدراسیون شطرنج به منظور انتخاب رییس این فدراسیون برگزار شد. در این جلسه، 42 نفر از 45 نفر اعضای مجمع حضور داشتند که در پایان «محمدجعفر کامبوزیا» به عنوان رییس انتخاب شد.

انتقاد هاشمیان از مدیران بوخوم

وحید هاشمیان بازیکن تیم بوخوم گفت: متاسفانه نتوانستیم با مسوولان باشگاه درباره آینده مشترک به توافق برسیم. من همواره بعد از آن که گل زده یا پاس گل می دادم، در بازی بعدی ذخیره بوده یا در چند دقیقه مانده به پایان بازی وارد مسابقه می شدم.

تیم ملی «ب» والیبال تشکیل می شود

بر اساس تصویب هیات رییسه فدراسیون والیبال به زودی تیم ملی «ب» به منظور پشتوانه سازی تیم ملی و با در اختیار داشتن کادر فنی مستقل از این تیم تشکیل خواهد شد.

مبعلی: با استقلال قرارداد می بندم

ایمان مبعلی هافبک فصل گذشته تیم فوتبال الشباب امارات گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی با استقلال قرارداد خواهم بست. مذاکرات خوبی با آقای فتح الله زاده داشتم و صحبت های مثبتی انجام دادیم.

معدنچی با استیل آذین به توافق رسید

مهرزاد معدنچی بازیکن سابق پرسپولیس سرانجام با باشگاه استیل آذین به توافق نهایی رسید و او قرارداد خود را در دفتر این باشگاه امضا خواهد نمود.

اعتراف می کنم در کار نقل و انتقال بازیکنان نقش دارم

حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: اعتراف می کنم در کار نقل و انتقال و معرفی بازیکنان و مربیان ایرانی به کویت و بسیاری از کشورهای دیگر دست دارم.