آرشیو دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹، شماره ۲۱۰۹
بانک و بیمه
۱۳

خبر

کناره گیری مدیرعامل بیمه سینادر هاله ای از ابهام

خبر کناره گیری مدیرعامل شرکت بیمه سینا تکذیب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صنعت بیمه، بر اساس خبر منتشر شده در برخی رسانه ها، علی موسی رضا به علت اختلاف با سهامداران در زمینه سیاست های اجرایی شرکت، از سمت خود استعفا کرده بود، ولی منابع داخلی بیمه سینا ضمن تکذیب این خبر، از ادامه فعالیت علی موسی رضا خبر دادند.

به هر حال، مدیرعامل بیمه سینا هم اکنون در مرخصی به سر می برد و هیچ منبعی در این شرکت که متعلق به بنیاد مستضعفان می باشد، حاضر نشده است به طور رسمی در خصوص این خبر اظهارنظر کند.

با این اوصاف، برخی گمانه زنی ها نیز حاکی است که اعضای هیات مدیره بیمه سینا در جست وجوی گزینه مناسبی هستند تا پس از قبول استعفای مدیرعامل کنونی، بتواند سکاندار این شرکت شود.

200 میلیون ریال سقف پوشش بیمه جراحی سنگین بانک پاسارگاد

گروه بازار پول- بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر سقف پوشش بیمه جراحی های سنگین برای سپرده گذاران حقیقی خود را تا میزان 200 میلیون ریال اعلام کرد.

سپرده گذاران حقیقی بانک پاسارگاد که دارای سپرده بلندمدت (یک سال یا بیشتر)، با حداقل مبلغ 100 میلیون ریال و بیشتر باشند، می توانند از پوشش هزینه های بیمارستانی بیمه پاسارگاد بهره مند شوند. در این طرح، میزان تعهد شرکت بیمه پاسارگاد بستگی به میزان سپرده سپرده گذار در روز قبل از بستری شدن، با رعایت دوره انتظار دارد.

این بیمه نامه علاوه بر پوشش هزینه های بیمارستانی (بستری شدن در بیمارستان) که قبلابه اطلاع عموم رسیده است، هزینه های اعمال جراحی سنگین، شامل قلب، مغز، پیوند کلیه، پیوند ریه، پیوند کبد و پیوند مغز استخوان را با توجه به میزان سپرده های مشتریان خود تا مبلغ 200 میلیون ریال تحت پوشش قرار خواهد داد.

تمامی بیمارستان ها پس از هماهنگی با SOS (کمک رسان ایران)، نسبت به بستری نمودن بیمار اقدام می کنند. کارت بیمه درمان و اطلاعات لازم توسط شعبه ها، به سپرده گذار حین افتتاح حساب ارائه می شود.