آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۶
اخبار کشور
۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ایران مجهز به پیشرفته ترین سلاح های نوین نظامی دنیا است

سرتیپ احمدرضا پوردستان تصریح کرد که در بحث صنایع دفاعی با استقلال و خودکفایی به پیشرفته ترین سلاح های نوین نظامی دنیا مجهز شده ایم.

سرتیپ «احمدرضا پوردستان» روز دوشنبه در مراسم تحلیف دانش آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری 02 شهید انشایی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس افزود: حضور جوانان آماده و پرنشاط در پادگان ها سبب دلگرمی و آرامش مردم است.

وی تصریح کرد ملت شریف ایران مطمئن باشند، اگر تهدیدی علیه کشور وجود داشته باشد با سربازان ولایت مداری همچون شما در نطفه خفه خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان داشت: به طور مسلم حضور نیروهای فرا منطقه ای درباره مرزهای کشورمان با اهداف خاصی همراه بوده که با وجود رهبری آگاه و خردمند و نیروهای آماده تحت ولایت ایشان که هر لحظه از اقتدار و کیان این کشور دفاع می کنند، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان تمامی فعالیت ها و توان نظامی و آمادگی رزمی ما را رصد می کنند و با توجه به آمادگی روزافزون، اطاعت پذیری و پیروی محض نیروهای مسلح از ولایت فقیه تاکنون در تصمیم گیری های خود دچار نوعی سردرگمی و حقارت شده اند.

پوردستان ادامه داد: ما در دوران جنگ تحمیلی با اندک تجهیزات نظامی اما با نیروی ایمان، اراده و اعتماد به نفس مقابل استکبار ایستادگی کردیم و اینک پس از گذشت سالیان دراز که همواره در تحریم هستیم، در بحث صنایع دفاعی از قابلیت های خوبی برخورداریم و با استقلال، خودکفایی و تکیه بر تخصص کارشناسان داخلی به پیشرفته ترین سلاح های نوین نظامی دنیا مجهز شده ایم.