آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۶
اخبار خارجی
۱۶

تظاهرات ضد صهیونیستی درکالیفرنیا نگذاشتند کشتی اسرائیلی بارگیری کند

صدها تن از تظاهرکنندگان ضد صهیونیست درکالیفرنیا در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه مانع از بارگیری کشتی اسرائیلی در بندر اوکلند شدند.

به گزارش خبرگزاری قدس به نقل از هفته نامه سانفرانسیسکو کرونیکل چاپ کالیفرنیا بیش از 800نفر از مردم شهر اوکلند درایالت کالیفرنیای آمریکا در اعتراض به حمله رژیم صهیونیستی به ناوگان آزادی غزه دراین بندر تجمع کردند و ضمن محکوم کردن این اقدام، مانع از ورود کشتی اسرائیلی به این بندر شدند.

یکی ازتظاهرکنندگان دراین باره گفت: هدف ما از این تجمع تحریم کشتی اسرائیلی و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه است.

گفتنی است اتحادیه کارگران بنادر سوئد نیز چندی پیش دراعتراض به حمله به ناوگان آزادی غزه اعلام کرد که به مدت یک هفته به هیچ کشتی اسرائیلی اجازه بارگیری در بنادر سوئد را نخواهد داد.

حمله رژیم صهیونیستی به کاروان آزادی غزه که باعث کشته و زخمی شدن ده ها فعال صلح طرفدار ملت فلسطین شد موجی ازخشم و نفرت را دربین جهانیان برانگیخته است و مردم بسیاری ازکشورهای جهان دراعتراض به این اقدام وحشیانه دست به تظاهرات و راهپیمایی زده اند.

درهمین رابطه گروهی از اتحادیه های شغلی اردن ابتدای هفته آینده به منظور شکستن محاصره غزه راهی این منطقه خواهند شد.

اتحادیه های شغلی اردن از بزرگترین طیف های مخالف دولت این کشورهستند که همواره سیاست های ضد صهیونیستی را در دستورکار خود قرارداده و خواستار لغو پیمان صلح اردن و رژیم صهیونیستی و قطع رابطه با این رژیم جنایتکار شده اند.