آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۶
شهرستان ها
۱۱

احداث دریاچه مصنوعی در کرج

کرج- خبرنگار کیهان:

زمینه احداث دریاچه مصنوعی در کرج فراهم شده و بزودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

شهردار کرج در نشست خبری با خبرنگاران گفت: عملیات احداث این دریاچه در کرج با جدیت دنبال می شود و امیدواریم در موعد مقرر به پایان برسد.

سیدعلی آقازاده افزود: احداث دریاچه مصنوعی در افزایش زیبایی کلانشهر کرج تاثیر فراوانی دارد و امیدواریم که موجب شود کرج بیش از قبل چهره زیبا به خود بگیرد.

وی درباره پروژه های عظیم شهرداری اظهار داشت: پروژه زیرگذر محمدشهر یکی از بی نظیرترین پروژه های کرج است چرا که در کمتر از 10 ماه احداث و به بهره برداری رسید.

و دیگر اینکه این زیرگذر طولانی ترین زیرگذر موجود در اتوبان تهران- قزوین است که همزمان با احداث آن اصلاح هندسی آن نیز انجام شده است.

آقازاده هزینه این پروژه را 13 میلیارد تومان اعلام و اظهار امیدواری کرد که احداث این زیرگذر مشکلات ترافیک سنگین این منطقه را سامان دهد.

شهردار کرج در خصوص احداث ساختمان جدید شهرداری گفت: این ساختمان یکی از بی نظیرترین ساختمان های شهرداری در کلانشهرهای کشور است.

وی تصریح کرد: با احداث این ساختمان به جهت ارائه خدمات و دسترسی آسان شهروندان به تمامی دوایر و معاونت ها ازتردد شهروندان و پراکندگی بخش های مختلف شهرداری جلوگیری شده است.