آرشیو سه‌شنبه ۱ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۶
حوادث
۱۵

ارسال محموله 10 تنی دارو به قرقیزستان

جمعیت هلال احمر ایران خبر داد

مدیرکل امور بین الملل جمعیت هلال احمر از ارسال یک محموله کمک جدید 10 تنی دارو و تجهیزات پزشکی این جمعیت برای کشور قرقیزستان در روزهای آینده خبر داد.

عبدالرووف ادیب اظهار داشت: به درخواست وزارت امور خارجه قرقیزستان محموله کمک جدیدی از طرف جمعیت هلال احمر ایران با همکاری وزارت امورخارجه کشورمان ارسال خواهد شد.

وی با بیان اینکه چندی قبل نیز محموله کمک های جمعیت هلال احمر از جمله پتو، دارو و تجهیزات به قرقیزستان ارسال شده بود، گفت: محموله جدید کنونی به عنوان دومین محموله کمک های ارسالی این جمعیت با درخواست کشور قرقیزستان ارسال می شود.

ادیب اظهار داشت: دومین محموله کمک های ارسالی جمعیت هلال احمر ایران برای کشور قرقیزستان شامل اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال محموله نخست جمعیت هلال احمر و همچنین دومین محموله کمکی این جمعیت برای قرقیزستان به صورت هوایی به بیشکک ارسال می شود.

به گزارش فارس، عبدالرووف ادیب، با اشاره به ارسال نخستین محموله 8 تنی پتو، دارو و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر به قرقیزستان گفت: در این راستا محموله دوم این جمعیت شامل 10 تن دارو و تجهیزات پزشکی خواهد بود که در روزهای آینده به بیشکک ارسال می شود.