آرشیو چهارشنبه ۲ تیر ۱۳۸۹، شماره ۲۱۱۱
ورزش
۲۴

با جام جهانی

کره شمالی پخش زنده تلویزیونی را قطع کرد

دیدار دو تیم کره شمالی و پرتغال شب گذشته با نتیجه 7 بر صفر به سود پرتغال تمام شد، اما مسوولان کره شمالی زمانی که تیم ملی این کشور گل چهارم را دریافت کرد ترجیح دادند پخش زنده مسابقه را قطع کنند.

بازیکنان فرانسه شورشی خوانده شدند

یک روزنامه پرتیراژ فرانسه بازیکنان تیم ملی این کشور را عصیانگر و شورشی خواند و از فدراسیون این کشور خواهان پیگیری ماجرا شد.

تمجید مطبوعات سوئیس از عملکرد کامرانی فر

برخلاف سرمربی تیم ملی فوتبال سوئیس عمده مطبوعات این کشور از عملکرد حسن کامرانی فر تعریف کردند. روزنامه بیلرتاگ بلات نوشت: صحنه گل مورد مشکوکی نداشت؛ اما به نظر رسید داور در اخراج والون بهرامی عجله کرده است.

تدابیر امنیتی پس از گم شدن 4 ملی پوش کره شمالی

هنگامی که خبر گم شدن 4 ملی پوش کره شمالی در آفریقای جنوبی پیچیده شد، مقامات فیفا بلافاصله این مساله را تکذیب کردند، اما پلیس آفریقای جنوبی این خبر را تایید و به نیروهای امنیتی خود در شهرها و اطراف ورزشگاه ها اضافه کرد.

کاناوارو: داوران جام جهانی آبروی فیفا را برده اند

فابیو کاناوارو مدافع با تجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: متاسفانه داوران این جام آبروی فیفا را برده اند. در کشوری که امکانات زیادی ندارد تقریبا همه چیز تا حد استاندارد پیش رفته، اما با این همه تلاش حیف است که کادر داوران فیفا همه چیز را خراب کنند.

قبرستان مادرید دوباره شلوغ شد

پس از پیروزی اسپانیا برابر هندوراس بار دیگر مردم با توپ های امضا شده و دسته های گل به قبرستان مادرید رفتند و با توپ های امضا شده و دسته های گل به رسم قدیمی شادی خود را با از دست رفتگانشان تقسیم کنند.

سوئیس رکورد گل نخوردن در جام جهانی را شکست

تیم ملی فوتبال سوئیس روز دوشنبه در بازی مقابل شیلی رکورد دقایق گل نخوردن در جام جهانی را به 559 دقیقه ارتقا داد. رکورد قبلی (پانصد و پنجاه دقیقه) را تیم ملی ایتالیا در اختیار داشت.

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه استعفا داد

تنش و هرج و مرج در اردوی خروس های فرانسوی که با انتقاد نیکلاآنلکا بازیکن تیم ملی فرانسه از ریموند دومنک سرمربی تیم آغاز شده بود، علاوه بر اخراج این بازیکن به استعفای ژان لوئی ولنتن، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه که مدیر تیم ملی این کشور هم می باشد، منجر شد.