آرشیو یکشنبه ۶ تیر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۶۷۹
اخبار ورزشی
۱۳

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال با نفرات اصلی

مرحله جدید تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از 8 تیرماه و تنها با حضور 12 بازیکن اعزامی به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان آغاز خواهد شد.

اردونشینان تیم ملی والیبال کشورمان دیروز (شنبه) پس از برگزاری یک جلسه تمرین و انجام دیدار دوستانه با تیم نوجوانان به تمرینات خود در این مرحله از اردوی آماده سازی پایان دادند تا پس از 2 روز، تمرینات این تیم در دور جدید پیگیری شود12. بازیکن اعزامی به قزاقستان از 8 تیرماه تمرینات خود را در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی دنبال خواهند کرد. این بازیکنان 12 تیرماه عازم محل برگزاری مسابقات قهرمانی جام ریاست جمهوری در قزاقستان می شوند.

رقابت های والیبال قهرمانی جام ریاست جمهوری قزاقستان ا ز 15 تیرماه آغاز خواهد شد اما هنوز مشخص نیست حریفان تیم ملی کشورمان در این مسابقات چه تیم هایی هستند.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در این مورد اظهار داشت: هیچ اطلاعی در مورد اینکه دیگر شرکت کنندگان در این مسابقات چه تیم هایی هستند و در چه شرایطی قرار دارند، در اختیارمان قرار نگرفته است. با این حال کنجکاوی هم نداشتیم.وی تاکید کرد: مسابقات والیبال جام ریاست جمهوری قزاقستان، تورنمنت تمرینی و تدارکاتی خوبی برای ما به حساب می آید. خصوصا اینکه فاصله کمی با رقابت های AVCکاپ آسیا (مردادماه-ارومیه) دارد. به این مسابقات نگاه تدارکاتی داریم. پس برای ما اطلاع از نام حریفان اهمیت زیادی ندارد.